خانهاخبار
اپل مجددا برای محصولات خود خواستار معافیت‌های تعرفه‌ای شد

اپل مجددا برای محصولات خود خواستار معافیت‌های تعرفه‌ای شد

اپل در درخواست رسمی جدیدی مجددا از دفتر نمایندگان تجاری ایالات متحده خواست تا محصولاتی همچون ایرپاد، اپل واچ و قطعات آیفون را مشمول معافیت‌های تعرفه‌ای قرار دهند.
۱۳۹۸/۸/۱۲

اپل رسما خواستار معافیت‌های تعرفه‌ای بیشتری شد که به موجب جنگ تجاری میان آمریکا و چین از ماه سپتامبر علیه محصولات این شرکت اجرایی شده‌اند. به گزارش بلومبرگ، اپل در جدیدترین درخواست رسمی خود خواستار دور دیگری از معافیت‌ها برای قطعات آیفون، ایرپاد، اپل واچ و چند محصول دیگر شده است.

این شرکت قبلا با موفقیت و خطا توانسته بود دفتر نمایندگان تجاری آمریکا را به تایید معافیت‌های تعرفه‌ای برای محصولات و قطعاتی که در چین ساخته می‌شوند مجاب کند. برای مثال، ترامپ چند ماه پیش گفته بود که هیچ معافیتی برای قطعات مک پرو لحاظ نخواهد شد، اما در نهایت ۱۰ معافیت تعرفه‌ای در ماه سپتامبر شامل حال اپل شد. با این حال، درخواست‌های باقی مانده برای مک پرو در انتهای ماه سپتامبر مجددا رد شد.

حالا اپل درخواست‌های رسمی بیشتری به دفتر نمایندگان تجاری ایالات متحده فرستاده تا خواستار معافیت ۱۵ درصدی برای اپل واچ، آیمک و برخی از قطعات آیفون شود. این درخواست‌ها در مجموع چیزی حدود ۱۱ محصولات و قطعه را شامل می‌شوند.

از دیگر محصولاتی که تحت تاثیر این تعرفه‌ها قرار می‌گیرند می‌توانیم به ایرپاد، هوم‌پاد، محصولات بیتس و قطعاتی دیگری مثل باتری‌های آیفون و مک‌بوک اشاره کنیم. اپل در توجیه درخواست خود می‌گوید که نتوانسته منبع دیگری در خارج از چین برای تامین این محصولات و قطعات پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)