خانهاخبار
فرصت خرید شماره‌های رند سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را از دست ندهید!

فرصت خرید شماره‌های رند سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را از دست ندهید!

داشتن یک شماره‌ی رند از جمله مواردی است که کمک می‌کند دیگران شماره‌ی شما را به راحتی حفظ کرده و این را متوجه شوند که شما حتی به جزئیات نیز اهمیت می‌دهید. حالا این فرصت ایجاد شده که بتوانید شماره‌های رند اپراتور شاتل موبایل را خریداری کنید.
۱۳۹۸/۱۰/۳

اگر سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را هنوز نمی‌شناسید باید بگوییم که شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G است که با پیش شماره 0998 و کد یک به بازار عرضه شده‌ است. وسعت پوشش سیم‌کارت‌های شاتل موبایل همانند اپراتورهای اصلی مانند ایرانسل و همراه اول بوده و حتی در بعضی مناطق از این دو اپراتور نیز برتر است.

تنوع بسته های اینترنت، عرضه مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت کشور، بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه، سرعت بالای اینترنت موبایل، پوشش سراسری 3G و 4G، عدم عرضه خدمات ارزش افزوده با کسر شارژ و عرضه پایین ترین تعرفه مکالمه و پیامک سیم کارت اعتباری کشور  سبب شده که شاتل موبایل به عنوان سیم‌کارتی محبوب در بین مشتریان شناخته شود. همچنین یکی از محبوب‌ترین بسته‌های اینترنت شاتل موبایل، بسته‌ی ۶۰ گیگابایت با پرداخت ۶۰ هزار تومان است که در بین اپراتورهای موبایل در این بی‌نظیر است.

حالا این فرصت فراهم شده تا شما بتوانید با قیمت‌هایی بسیار مناسب و متفاوت با آنچه در بازار سیاه شماره‌های رند سایر اپراتورها به چشم می‌خورد، یکی از شماره‌‌های رند شاتل موبایل را خریداری کنید. شاتل به همین منظور شماره های رند خود را براساس میزان رند بودن، در قالب 6 دسته  رند یک ستاره تا شش ستاره معرفی کرده که جزئیات آن به صورت زیر است:

image

 

 پس از انتخاب شماره و خرید یکی از این بسته‌ها، شما علاوه بر دریافت سیم‌کارت شاتل موبایل با شماره‌ی رند به تناسب بسته انتخابی، از 1 گیگابایت اینترنت همراه، ۱۰۰۰ پیامک درون شبکه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه‌ی برون شبکه هم بهره‌مند خواهید شد تا بتوانید از همان لحظات ابتدایی فعالسازی سیم‌کارت خود، ارتباطی آسان و لذت‌بخش رو با دوستان خود آغاز کنید.

image

نکته‌ی اصلی در تفاوت بسته‌های یک ستاره تا شش ستاره در خرید سیم‌کارت رند شاتل موبایل این است که شماره‌های رندتری با ستاره بیشتر نسبت به بسته پایین تر آن قرار گرفته است. با این حال شما در بسته‌ی یک ستاره هم می‌توانید شماره‌های رند و جذابی را پیدا کنید

استفاده از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش شماره 0998 و کد یک حالا با یک شماره خاص و رند می تواند تجربه بی نظیری باشد.

برای انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت رند شاتل موبایل به این صفحه مراجعه کنید و یا با شماره 09981000000 تماس بگیرید. فرصت خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را از دست ندهید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)