خانهاخبار
شیائومی سال آینده بیش از 10 موبایل 5G روانه بازار می‌کند

شیائومی سال آینده بیش از 10 موبایل 5G روانه بازار می‌کند

مدیرعامل شیائومی اخیرا در خلال کنفرانس جهانی اینترنت در چین صحبت‌های جالبی درباره برنامه سال آینده این شرکت در بازار گوشی‌های 5G کرده و از هدف آن‌ها برای حضور پررنگ‌تر در این بازار خبر داده است.
۱۳۹۸/۷/۳۰

شیائومی از ابتدای سال جاری میلادی با معرفی Mi Mix 3 5G رسما وارد بازار گوشی‌های هوشمند 5G شد. این شرکت از آن زمان تاکنون دو موبایل 5G دیگر به نام‌های Mi 9 Pro 5G و Mi Mix Alpha را معرفی کرده و حالا در نظر دارد که سال آینده تمرکز بیشتری روی پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات داشته باشد.

به نقل از رویترز، مدیرعامل شیائومی، لی جون، روز گذشته در کنفرانس جهانی اینترنت در چین اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر مشغول آماده‌سازی ملزومات لازم برای تولید بیش از ۱۰ تلفن هوشمند مجهز به 5G در سال آینده میلادی است. این موبایل‌ها تمام رنج‌های قیمتی بازار را پوشش می‌دهند و از دسته گوشی‌های اقتصادی تا پرچمدارها را در بر می‌گیرند.

شیائومی می‌گوید تصمیم‌گیری برای تمرکز دقیق‌تر روی گوشی‌های 5G با توجه به موفقیت موبایل‌های 5G فعلی این شرکت از جمله Mi 9 Pro 5G صورت گرفته که از انتظارات فراتر عمل کرده است. اکنون این کمپانی امیدوار است که با افزایش میزان تقاضا برای دستگاه‌های 5G بتواند حضور پررنگ‌تری در بازارهای جهانی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ تضمینی برای افزایش میزان فروش این دستگاه‌ها وجود ندارد و این موضوع اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

رقبای این شرکت مثل سامسونگ و هوآوی مطمئنا در سال آینده دستگاه‌های 5G بیشتری به خط تولید خود اضافه می‌کنند و انتظار می‌رود که اپل نیز سال بعد از اولین آیفون 5G رونمایی کند. از آن سو، سایر شرکت‌های کوچک‌تر نظیر نوکیا و سونی هم مشغول تولید اولین دستگاه‌های 5G خود هستند و حتی HTC نیز برنامه دارد تا در اوایل سال ۲۰۲۰ موبایل تازه‌ای با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات را روانه بازار کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)