خانهاخبار
مشخصات و قیمت متنسب به گوشی Mi CC9 Pro شیائومی فاش شد

مشخصات و قیمت متنسب به گوشی Mi CC9 Pro شیائومی فاش شد

شیائومی در تدارک معرفی تلفن هوشمند جدیدی با دوربین 108 مگاپیکسلی است که احتمالا Mi CC9 Pro نام دارد. حالا مشخصات و قیمت مربوط به این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۹

از چندی پیش شایعاتی در خصوص معرفی قریب‌الوقوع عضو جدید خانواده Mi CC9 شیائومی شنیده می‌شد. این دستگاه احتمالا Mi CC9 Pro نام دارد و حالا به نظر می‌رسد که مشخصات کامل و قیمت آن لو رفته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

منبع این گزارش تازه که فردی به نام Sudhanshu Ambhore است، اشاره دقیقی به نام این دستگاه نکرده، اما مشخصات دوربینی که ارائه شده حدسی به جز Mi CC9 Pro برای ما باقی نمی‌گذارد. این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای و زیرش حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. دستگاه مذکور از پردازنده اسنپدراگون 730G به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. فعلا هیچ اشاره‌ای به سایر مدل‌های این گوشی نشده، در نتیجه ممکن است که فقط همین یک مدل از Mi CC9 Pro تولید شده باشد.

نقطه تمایز Mi CC9 Pro با سایر گوشی‌ها دوربین آن است. این دستگاه دوربینی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی آن درست مثل Mi MIX Alpha سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی نیز روی این دستگاه قرار خواهد داشت. همچنین، دوربین سلفی موبایل فوق‌الذکر لنزی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی گوشی Mi CC9 Pro را با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی روانه بازار می‌کند که از شارژ سریع +۲۰ واتی (احتمالا مثل Mi 9 از شارژ سریع ۲۷ واتی) استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به اندروید ۱۰ است، و NFC و مادون قرمز نیز دارد. افزون بر این، در این گزارش گفته شده که وزن دستگاه ۱۸۰ گرم خواهد بود.

قیمت Mi CC9 Pro برخلاف سایر دستگاه‌های شیائومی ارزان نیست و با ۳۶۷ دلار بالاتر از Realme X2 قرار می‌گیرد که با پیکربندی ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۶۸ دلار قیمت داشت. شیائومی هنوز اعلام نکرده که این تلفن هوشمند را در چه تاریخی معرفی می‌کند، اما انتظار داریم این هفته نهایتا تاریخ معرفی آن به اشتراک گذاشته شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hamid

۱۳۹۸/۷/۳۰
این شد یه چیزی . قیمتش هم نسبت به آلفا خیلی به صرفه تره . فقط کاش مثل سامسونگ گزینه عکاسی با زاویه گسترده رو اضافه کنه .