خانهاخبار
تبلت آینده هوآوی، شباهت زیادی به آیپد پرو خواهد داشت

تبلت آینده هوآوی، شباهت زیادی به آیپد پرو خواهد داشت

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که هوآوی قصد دارد تا با تولید یک تبلت رده بالا با مشخصات سخت‌افزاری جذاب، سال آینده با قدرت پا به این عرصه بگذارد.
۱۳۹۸/۷/۲۸

همان طور که مستحضر هستید، تبلت سامسونگ با نام گلکسی Tab S6 چندی پیش معرفی شد و احتمالا در آینده نزدیک شاهد نسخه آپدیت شده آیپد پرو نیز خواهیم بود. امروز در گزارشی که توسط 91Mobiles منتشر شده، شاهد آن هستیم که کمپانی هوآوی نیز در تدارک معرفی یک آیپد رده بالاست و قصد دارد تا سال آینده، با معرفی این محصول با قدرت بسیار وارد این عرصه شود.

تصاویر رندر شده آیپد جدید هوآوی که احتمالا با نام MediaPAd M7 شناخته خواهد شد، امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده و محصولی با نمایشگر عریض را نشان می‌دهد که چهار گوشه آن، مانند آیپد پرو به حالت گرد طراحی شده است. حاشیه‌های کمی که در اطراف نمایشگر در نظر گرفته شده، آن را تا حد زیادی به آیپد پرو اپل شبیه کرده است.

اما یک تفاوت اساسی این محصول با آیپد پرو را می توان حفره قطره‌ای آن دانست که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

image

 

اگر نگاهی به بدنه پشتی دستگاه بیاندازیم، دوربین دوگانه را شاهد هستیم که به صورت عمودی قرار گرفته است. در بالای این دو دوربین، فلاش LED را می‌بینیم. جنس بدنه این دستگاه نیز از آلومینیوم خواهد بود و درگاه USB-C نیز در میان اسپیکرهای پایین آن به چشم می‌خورد. هنوز مشخص نیست که آیا حفره جک 3.5 میلیمتری نیز در این محصول قرار خواهد گرفت یا نه، چرا که تصویری از قسمت بالایی آن منتشر نشده است.

از جمله دیگر ویژگی‌های سخت افزاری MediaPad M7 می‌توان به پشتیبانی از کیبورد مگنتیک هوآوی و قلم M-Pen اشاره کرد. این محصول جانبی مانند اپل پنسل، به صورت مگنتیک به بدنه دستگاه چسبیده و به این ترتیب به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری دستگاه هنوز مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که پردازنده آن کایرین 990 بوده و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، مکمل آن باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)