خانهاخبار
پیکسل بادز بیسیم گوگل معرفی شد؛ عرضه در بهار سال 2020

پیکسل بادز بیسیم گوگل معرفی شد؛ عرضه در بهار سال 2020

گوگل در مراسم امروز خود بالاخره از نسخه بیسیم هندزفری این شرکت موسوم به پیکسل بادز رونمایی کرد. این دستگاه با طراحی خاص خود در بهار سال 2020 میلادی به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۷/۲۳

تا پیش از این اطلاعات زیادی درباره نسل جدید پیکسل بادز گوگل در دسترس نبود و کسی به طور دقیق نمی‌دانست که آیا در مراسم امروز باید منتظر عرضه این محصول باشیم یا نه، اما بالاخره شاهد معرفی نسخه بیسیم پیکسل بادز هستیم و می‌توانیم در بهار سال ۲۰۲۰ آن را در ویترین مغازه‌ها پیدا کنیم.

ایرباد جدید گوگل یکپارچگی کاملی با گوگل اسیستنت و کنترل‌های صوتی دارد. گوگل می‌گوید این دستگاه تا مسافت‌های طولانی ارتباط خود را با موبایل شما حفظ می‌کند و در محیط‌های باز تا فاصله‌ای به اندازه یک زمین فوتبال می‌توانید از تلفن هوشمند خود دور شوید. 

image

طراحی پیکسل بادز به گونه‌ای است که به خوبی داخل گوش شما قرار می‌گیرد و به موجب اندازه کوچکی که دارد بعد از مدتی حضور آن را احساس نخواهید کرد. این محصول قابلیتی دارد که صدا را با توجه به شلوغی محیطی که در آن قرار دارید تنظیم می‌کند.

عمر باتری پیکسل بادز ۵ ساعت است که با کمک کیس شارژر می‌توانید تا ۲۴ ساعت از این هدست بیسیم استفاده کنید. این دستگاه در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و مرجانی ساخته شده و همان طور که گفتیم از بهار سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷۹ وارد بازار می‌شود. سایر اطلاعات مربوط به این دستگاه قرار است در طول ماه‌های آینده اعلام شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)