خانهاخبار
5 بازی شوتر رایگان و محبوب برای اندروید و iOS

5 بازی شوتر رایگان و محبوب برای اندروید و iOS

از زمانی که بازی Call of Duty Mobile منتشر شده، بازی‌های شوتر دوباره رونق گرفته‌اند و ما هم در این مطلب بر آن شدیم تا 5 بازی شوتر رایگان و محبوب پلتفرم‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۸/۷/۲۴

بازی کردن روی تلفن‌های هوشمند طرفداران زیادی دارد، اما از سویی خیلی‌ها به خاطر صفحات کوچک موبایل و کنترل‌های لمسی با این بازی‌ها رابطه خوبی برقرار نمی‌کنند. توسعه‌دهندگان در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی کرده‌اند که مشکلات متعدد بازی‌های موبایل را برطرف کنند، و حالا باید پذیرفت که صنعت بازی‌ها در دنیای موبایل به بازار بسیار داغی تبدیل شده است.

image

از آن‌جایی که بازی‌های اول شخص شوتر طرفداران خیلی زیادی در سراسر جهان دارد، در این مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به ۵ بازی شوتر جذاب و رایگان در هر دو پلتفرم اندروید و iOS بیندازیم.

Call of Duty: Mobile

image

در طول سال‌های اخیر بازی‌های زیادی سعی کرده‌اند با الگوبرداری یا حتی کپی سبک Call of Duty این بازی شوتر محبوب را به دنیای موبایل بیاورند. ولی حالا نسخه اصلی این بازی به دست شرکت تنسنت توسعه یافته و توسط اکتیویژن منتشر شده است. Call of Duty: Mobile صرفا شیوه طراحی سطوح و مکانیزم‌های سری کال آو دیوتی را به پلتفرم موبایل نیاورده، بلکه گیم‌پلی آن را به طور اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند بازطراحی کرده است.

در Call of Duty: Mobile می‌توانید از حالت‌های Domination, Search & Destroy, Team Deathmatch و Frontline استفاده کرده یا به سبک بتل رویال بازی کنید. این بازی هنوز از کنترلرها پشتیبانی نمی‌کند ولی کنترل‌های لمسی روی صفحه عملکرد بسیار خوبی دارند و مشکلی در استفاده از آن‌ها نخواهید داشت.

Shadowgun Legends

image

Shadowgun فرنچایزی از نوع اول شخص شوتر مخصوص پلتفرم موبایل است. جدیدترین نسخه این بازی تجربه لوتر-شوتر عنوان Destiny را در دنیای موبایل برای ما به ارمغان می‌آورد. Shadowgun Legends تعداد زیادی ماموریت اصلی و فرعی دارد و با کمک حالت PvP می‌توانید هیجان این بازی را برای خودتان به سطح جدیدی برسانید.

بازی Shadowgun Legends از کنترلرها پشتیبانی نمی‌کند، ولی کنترل‌های لمسی بازی به خوبی نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

World War Heroes

image

این بازی با سیستم تنظیمات و موسیقی متن خود یادآور Battlefield 1 است. گیمرها نظرات مختلفی درباره بخش چندنفره World War Heroes دارند چون انیمیشن‌های کشتن رقیبان بسیار آهسته است و زمان زیادی طول می‌کشد تا دشمنان خود را بکشید.

از نقاط ضعف این بازی می‌توانیم به آیتم‌های خریدنی آن اشاره کنیم که شامل نارنجک‌ها و کیت‌های پزشکی می‌شود. البته این آیتم‌ها به صورت محدود در اختیار بازیکنان قرار دارد، اما وقتی آن‌ها را تمام کردید، یا باید برای خریدشان پول بپردازید، یا سعی کنید بدون آن‌ها به بازی خود ادامه دهید.

Modern Ops

image

این بازی شباهت‌های خاصی به بازی کانتر استرایک دارد. Modern Ops بازی شوتری با کنترل‌های روان و جامعه کاربران مناسب است. ولی این بازی هم مثل مورد قبلی آیتم‌های محدودی دارد که در صورت تمام کردن آن‌ها، باید برای به دست آوردن دوباره‌شان پول خرج کنید.

Modern Combat: Versus

image

پیش از آن که اکتیویژن رسما نسخه موبایل بازی کال آو دیوتی را معرفی کند، Modern Combat به عنوان اصلی‌ترین جانشین آن بازی شناخته می‌شد. جدیدترین نسخه این فرنچایز با طراحی تازه و معرفی مجموعه جدیدی از کاراکترها عنوانی خلاقانه‌تر را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

این بازی از کنترلرها پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر از کنترل‌های لمسی Call of Duty: Mobile ناراضی هستید، می‌توانید به سراغ Modern Combat: Versus بروید و منتظر بمانید تا اکتیویژن بالاخره پشتیبانی از کنترلرها را به بازی خود اضافه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ناصر

۱۳۹۸/۷/۲۴
خخخخ پابجی که همه ی اینارو میکنه تو قوطی

Gfuslf

۱۳۹۸/۷/۲۴
پابجی و فورتنایتم ک پشمند قطعا