خانهاخبار
گوشی ZTE Blade A7s از راه رسید

گوشی ZTE Blade A7s از راه رسید

گوشی ZTE Blade A7s به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به چیپست هلیو P22 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۰

شرکت زد‌تی‌ای از جدیدترین گوشی پایین رده خود در کشور چین رونمایی کرد. در ماه مه شاهد معرفی گوشی بلید A7 در این کشور بودیم و حال نسخه بهبودیافته آن با نام ZTE Blade A7s در معرض دید عموم قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش کشیده، دوربین اصلی سه گانه و باتری با حجم بالا مجهز شده است. گوشی ZTE Blade A7s دارای بدنه پلی کربناتی با پوشش براق است. ابعاد این اسمارت فون برابر با 8.95 × 72.7 × 155 میلی‌متر بوده و وزن آن به 164 گرم می‌رسد. در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا به همراه دکمه پاور به چشم می‌خورد که این دکمه قرمز رنگ است.

گوشی ZTE Blade A7s به صفحه نمایش 6.088 اینچی با برش قطره‌ای مجهز شده است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 19.5:9 و رزولوشن اچ دی پلاس است. شرکت ZTE ادعا کرده نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند به 89 درصد می‌رسد. وظیفه تامین قدرت این مجموعه بر عهده چیپست هلیو P22 است که آن را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. ZTE برای این محصول خود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که البته از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. گوشی ZTE Blade A7s با استفاده از این باتری تا 2 روز کاربر را همراهی می‌کند که شامل 29 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 15 ساعت وبگردی و یا 10 ساعت پخش ویدیو می‌شود.

image

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می‌کند. در زیر این سه سنسور، فلاش LED به چشم می‌خورد. سنسور اصلی این دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 است. سنسور دوم 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه بوده که در کنار سنسور سوم 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق قرار گرفته است. در برش نمایشگر گوشی ZTE Blade A7s یک سنسور 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که با استفاده از هوش مصنوعی باعث بهبود کیفیت تصاویر می‌شود.

گوشی ZTE Blade A7s فاقد سنسور اثر انگشت است؛ با این حال کاربران می‌توانند از سیستم تشخیص چهره برای آنلاک آن استفاده کنند. این محصول شرکت زدتی‌ای به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه پوسته MiFavor 9.1 بهره می‌برد. این دستگاه از هم اکنون در کشور چین قابل سفارش بوده و از تاریخ 18 اکتبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت این محصول برابر با 112 دلار بوده و در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)