خانهاخبار
سامسونگ کروم بوک 4 با قیمت 229 دلار معرفی شد

سامسونگ کروم بوک 4 با قیمت 229 دلار معرفی شد

سامسونگ از کروم بوک‌های جدید خود رونمایی کرد. کروم بوک 4 از طراحی جدیدی بهره می‌برد و دارای پورت USB-C است.
۱۳۹۸/۷/۱۶

نزدیک به 4 سال پس از معرفی سامسونگ کروم بوک 3، این کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته از دستگاه‌های جایگزین آن‌ رونمایی کند. این محصولات در دو نسخه شامل سامسونگ کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس به بازار عرضه می‌شوند. مدل اول دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی بوده و با قیمت پایه 229.99 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. کروم بوک 4 پلاس سامسونگ به صفحه نمایش 15.6 اینچی مجهز شده و با قیمت اولیه 299.99 دلار روانه بازار می‌شود.

تغییرات زیادی از زمان عرضه کروم بوک 3 در سیستم عامل کروم و بازار محصولات مجهز به آن ایجاد شده است. کروم بوک 4 بسیاری از این تغییرات را به نمایش می‌گذارد. این کروم بوک از طراحی مدرن‌تری نسبت به گذشته بهره می‌برد و قادر به رقابت با محصولاتی مانند ایسوس کروم بوک فلیپ C302 از نظر طراحی است. سامسونگ برای تامین قدرت این کروم بوک های جدید خود از پردازنده اینتل سلرون N4000 استفاده کرده است. این محصولات به پورت USB-C مجهز شده‌اند. نسخه 11.6 اینچی این دستگاه دارای یک پورت USB-C و مدل 15.6 اینچی دارای 2 پورت USB Type-C است.

image

کروم بوک‌های جدید سامسونگ در جعبه خود دارای شارژر 30 واتی هستند. از سایر پورت‌های این محصولات می‌توان به USB Type-A و جک 3.5 میلی‌متری هدفون/میکروفن اشاره کرد. سامسونگ اعلام کرده کاربران از پورت USB-C این دو دستگاه علاوه بر شارژ، می‌توانند برای انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه استفاده کنند و کروم بوک خود را نیز به نمایشگرهای با رزولوشن 4K نیز متصل کنند. یکی دیگر از تغییرات کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی به صورت پیش فرض است.

سامسونگ برای این محصولات نسخه‌های مختلفی را در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند این دو کروم بوک را مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC سفارش دهند. تمام نسخه‌های این دستگاه‌ها از درگاه کارت microSD پشتیبانی می‌کنند. رزولوشن نمایشگر 11.6 اینچی LED کروم بوک 4 نسبت به نسل گذشته تغییری نداشته و همچنان برابر با 768 × 1366 پیکسل است. صفحه نمایش کروم بوک 4 پلاس سامسونگ 15.6 اینچی LED با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

سامسونگ اعلام کرده کروم بوک 4 تا 12.5 ساعت شارژدهی دارد، در حالی که نسخه 15.6 اینچی آن تا 10.5 ساعت کاربران را همراهی می‌کند. سامسونگ به‌جای استفاده از باتری بزرگتر در نسخه 15.6 اینچی برای افزایش شارژدهی آن، برای آن‌ها باتری یکسان با ظرفیت 39 وات ساعت استفاده کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)