خانهاخبار
تصاویر سه محصول جدید سرفیس مایکروسافت لو رفت

تصاویر سه محصول جدید سرفیس مایکروسافت لو رفت

مایکروسافت فردا در شهر نیویورک مراسمی برگزار می‌کند تا از محصولات جدید خود رونمایی کند، اما حالا یک روز مانده به این رویداد تصاویر متعددی از سرفیس‌های بعدی این شرکت لو رفته است.
۱۳۹۸/۷/۹

افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس، با انتشار تصاویر تازه‌ای از خط تولید سری جدید سرفیس مایکروسافت پرده برداشت. بلس ساعاتی قبل با انتشار این تصاویر در صفحه توئیتر خود گفت آن‌چه که می‌بینید سرفیس پرو ۷، سرفیس لپتاپ ۳ (مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی) و سرفیس ۲ در ۱ با پردازنده ARM است.

تصاویر افشایی زیر بسیار معتبر به نظر می‌رسند و با توجه به سابقه کاری ایوان بلس به احتمال زیاد واقعا با سری بعدی سرفیس‌های مایکروسافت طرف هستیم. او در انتهای توئیت‌های خود گفت که تصویر یکی از محصولات جدید مایکروسافت را این‌جا نمی‌بینید ولی آن دستگاه از نمایشگر دوگانه استفاده می‌کند.

انتظار داریم که مایکروسافت این محصولات را در مراسمی که روز چهارشنبه در شهر نیویورک برگزار می‌شود معرفی کند. انتشار چنین تصاویر واضح و پرتعدادی از محصولات مایکروسافت کم‌سابقه است، اما در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم که این شرکت فردا چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)