خانهاخبار
تلویزیون هوشمند Mi TV Pro شیائومی در سه مدل از راه رسید

تلویزیون هوشمند Mi TV Pro شیائومی در سه مدل از راه رسید

سری جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی با نام Mi TV Pro امروز رسما معرفی شد. این سری دارای سه مدل 43، 55 و 65 اینچی است که با قیمت پایه 210 دلار وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲

همان طور که انتظار می‌رفت شیائومی امروز در کنار تلفن‌های هوشمند خود از خط تولید تازه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند 4K رونمایی کرد که قرار است تحت برند Mi TV Pro به بازار بیایند. این خط تولید شامل سه محصول است که در اندازه‌های ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شوند. تلویزیون‌های جدید این سری از مواد باکیفیتی مثل آلیاژ آلومینیوم ساخته شده‌اند.

image

هر سه تلویزیون Mi TV Pro حاشیه‌های بسیار کمی دارند که نسبت صفحه به بدنه آن‌ها را به ۹۷ درصد رسانده است. البته حاشیه پایین در مقایسه با سایر ضلع‌ها کمی ضخیم‌تر است چون لوگوی Mi در آن قرار گرفته است.

image

فریم وسط Mi TV Pro از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و مبنای فلزی دارد تا استحکام خوبی داشته باشد. به‌علاوه، شیائومی توجه خاصی به پنل پشتی داشته و اگرچه آن را از پلاستیک ساخته اما ظاهر آن شبیه الیاف فیبر کربن است که جلوه زیبایی دارد.

هر سه مدل خط تولید Mi TV Pro از پردازنده چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی با سرعت کلاک ۱.۹ گیگاهرتز استفاده می‌کند. طبق اعلام شیائومی، این چیپست با فرآیند ۱۲ نانومتری FinFET ساخته شده تا مصرف انرژی بهینه‌تری داشته باشد. این دستگاه همچنین ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد.

این خط تولید درست مثل نسخه‌های قدیمی Mi TV از سیستم عامل PatchWall استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها به صورت پیش‌فرض با چندین سرویس استریم ویدیو عرضه می‌شوند که شامل تنسنت ویدیو، Youku و VOD است.

image

از دیگر ویژگی‌های Mi TV Pro می‌توانیم به صدای دالبی، دستیار هوشمند XiaoAI و امکانات متنوع برای اتصال به دستگاه‌های IoT و کنترل آن‌ها اشاره کنیم. اگرچه این تلویزیون‌ها به نمایشگر 4K مجهز شده‌اند، ولی چیپست آن‌ها قادر است تا کیفیت 8K را پشتیبانی کند.

تلویزیون‌های جدید شیائومی، مثل اکثر محصولات این شرکت، قیمت‌گذاری بسیار جذابی دارند و قیمت مدل‌های مختلف آن‌ها را می‌توانید در فهرست زیر مشاهده کنید:

  • ۴۳ اینچ: ۲۱۰ دلار
  • ۵۵ اینچ: ۳۳۷ دلار
  • ۶۵ اینچ: ۴۷۸ دلار

پیش‌خرید تلویزیون‌های سری Mi TV Pro از امروز آغاز می‌شود و فروش رسمی از ۵ مهر شروع خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره بازارهای هدف این دستگاه‌ها منتشر نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad

۱۳۹۸/۷/۲
سلام این تلویزیون هارو از کجا میشه تههیه کرد ممنون میشم راهنمای کنید