خانهاخبار
گوشی می میکس آلفا با طراحی نوآورانه و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی می میکس آلفا با طراحی نوآورانه و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی امروز از گوشی مفهومی جدیدی به نام Mi MIX Alpha رونمایی کرد که طراحی بسیار عجیبی دارد. نمایشگر این گوشی از جلو به سمت پشت دستگاه کشیده شده و نسبت صفحه به بدنه آن را به 180 درصد رسانده است. این گوشی همچنین دروبینی 108 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۷/۲

سری می میکس شیائومی همواره به دنبال جابجا کردن مرزهای موجود در زمینه طراحی نمایشگرهای موبایل بوده است؛ این سری در مدل اول خود حاشیه‌های صفحه را تا حد زیادی کنار گذاشت و در مدل سال گذشته، یعنی می میکس ۳، رسما ناچ را حذف کرد. حالا با محبوب شدن نمایشگرهای آبشاری که خمیدگی بسیار زیادی دارند، این شرکت دست به رونمایی از محصولی به نام می میکس آلفا زده که طراحی کم‌نظیری دارد.

نمایشگر می میکس آلفا به طور کامل به دور دستگاه چرخیده و تقریبا تمام بخش‌های بدنه این گوشی را پوشانده است. در این گوشی دکمه‌های حساس به فشار تعبیه شده تا نقش دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را بازی کنند. شیائومی مدعی است که نسبت صفحه به بدنه می میکس آلفا ۱۸۰ درصد است.

image

می میکس آلفا همچنین از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند که با همکاری شیائومی ساخته شده است. این دوربین هم مثل اکثر سنسورهای باکیفیت سامسونگ از ترکیب پیکسل در مربع‌های 2x2 استفاده می‌کند تا در محیط‌های کم‌نور عملکرد بهتری داشته باشد. سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی می میکس آلفا قادر به تولید تصاویر ۲۷ میلیون پیکسلی است.

تا زمانی که این دستگاه به بازار نیاید نمی‌توانیم نظر دقیقی درباره آن بدهیم، ولی سنسور 1/1.33 اینچی این گوشی برای تلفن‌های همراه بسیار بزرگ است و به این گوشی اجازه می‌دهد قابلیت‌های قابل توجه‌ای در زمینه دریافت نور داشته باشد.

image

علاوه بر این، با توجه به این که در هر دو طرف دستگاه نمایشگر وجود دارد، دیگر نیازی به دوربین سلفی نیست و می‌توانید از همان دوربین عقب به عنوان دوربین سلفی استفاده کند. به این ترتیب برای سلفی گرفتن هم به دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت.

مشخصات داخلی این گوشی شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگ رم، ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی، فناوری 5G، قابلیت شارژ سیمی ۴۰ واتی و باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است.

image

شیائومی می‌گوید می میکس آلفا موبایلی در رده تلفن‌های مفهومی است و به همین خاطر قرار نیست به این زودی‌ها به تولید انبوه برسد. البته نسل اول می میکس هم در رده گوشی‌های مفهومی معرفی شده بود، اما می میکس ۲ دستگاهی بود که برای جریان اصلی بازار طراحی شده بود. این گوشی از ماه دسامبر امسال به صورت محدود با قیمت ۲۸۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

کاظمی

۱۳۹۸/۹/۲۸
منم......
?

Hamid

۱۳۹۸/۷/۲
این دیگه خیلی فضایی شده .یه مدل اقتصادی تر می زد اما با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و با صفحه نمایش یک طرفه مثل نوت ۸ که مشتریان مخصوص خودشو داشت

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۲
دلم می‌میکس‌آلفا خواست