خانهاخبار
گوشی اوپو Reno2 F تاییدیه TENAA دریافت کرد

گوشی اوپو Reno2 F تاییدیه TENAA دریافت کرد

مشخصات اوپو Reno2 F به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲

به نظر می‌رسد Oppo در حال آمادگی برای معرفی دو گوشی هوشمند جدید در تاریخ 10 اکتبر است. در این تاریخ شاهد رونمایی از گوشی OPPO Reno Ace خواهیم بود. به تازگی مشخصات یک دستگاه کاملا جدید توسط تاییدیه TENAA در فضای مجازی منتشر شده است. این گوشی هوشمند دارای شماره مدل PCKM80 است. مشخصات این دستگاه مشابه با گوشی Reno2 F معرفی شده در کشور هند در ماه گذشته میلادی است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد این محصول را در کشور چین نیز برای فروش عرضه کند.

روی پنل پشتی شیشه‌ای این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد. در کنار این دوربین، فلاش LED حضور دارد. نمایشگر این گوشی هوشمند فاقد برش است. سمت راست این دستگاه دکمه پاور و سمت چپ آن دکمه‌های تنظیم صدا را میزبانی می‌کنند. ابعاد این محصول برابر با 8.7 × 75.8 × 161.8 میلی‌متر بوده و وزن آن به 195 گرم می‌رسد. صفحه نمایش 6.5 اینچی این اسمارت فون دارای فناوری AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

image

قدرت این گوشی هوشمند اوپو توسط یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز تامین می‌شود. این پردازنده را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت همراهی می‌کنند که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است. اوپو برای این دستگاه سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای را در نظر می‌گیرد. دوربین سلفی پاپ آپ اوپو Reno 2F دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری این دستگاه 3920 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گوشی اوپو Reno2 F در کشور هند به چیپست مدیاتک هلیو P70 مجهز شده و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی VOOC Flash Charge است. این دستگاه در کشور هندوستان با رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسد. در حال حاضر قیمت این اسمارت فون مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که با گوشی هوشمند جدید اوپو همزمان با Oppo Reno Ace ملاقات کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)