خانهاخبار
گوشی Mi 9 Pro 5G با سیم ظرف 48 دقیقه و بدون سیم ظرف 69 دقیقه شارژ می‌شود

گوشی Mi 9 Pro 5G با سیم ظرف 48 دقیقه و بدون سیم ظرف 69 دقیقه شارژ می‌شود

موسس شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد گوشی Mi 9 Pro 5G که چند روز دیگر معرفی خواهد شد با برخورداری از فناوری شارژ سریع این شرکت قادر است با سیم در عرض 48 دقیقه و بدون سیم در عرض 69 دقیقه شارژ شود.
۱۳۹۸/۶/۲۹

شیائومی دوم مهر با برگزاری مراسمی در چین به رونمایی از چند محصول جدید از جمله تلفن هوشمند Mi 9 Pro 5G خواهد پرداخت؛ این دستگاه پس از Mi MIX 3 5G دومین تلفن مجهز به 5G شیائومی است. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی که تاکنون شایعات زیادی درباره آن منتشر شده قابلیت شارژ سریع است، و حالا این طور به نظر می‌رسد که حتی لی جون، موسس شیائومی، هم نتوانسته در این باره سکوت کند.

هم‌بنیان‌گذار شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو از زمان لازم برای شارژ کامل Mi 9 Pro 5G پرده برداشته است. او می‌گوید شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی شیائومی می‌تواند صفر تا صد باتری این گوشی را ظرف مدت ۴۸ دقیقه پر کند. علاوه بر این، شارژ بیسیم ۳۰ واتی شیائومی هم قادر است این کار را در عرض ۶۹ دقیقه انجام دهد.

این گوشی همچنین از فناوری شارژ بیسیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا اولین پرچمدار شیائومی باشد که به این فناوری مجهز شده است.

رویداد ویژه شیائومی در تاریخ ۲ مهر برگزار می‌شود تا علاوه بر Mi 9 Pro 5G از Mi MIX 4 و MIUI 11 رونمایی کند. می میکس ۴ هم که دوربینی ۱۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت احتمالا با یک نسخه 5G معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)