خانهاخبار
مشخصات و رنگ‌های مختلف میت 30 هوآوی معلوم شد

مشخصات و رنگ‌های مختلف میت 30 هوآوی معلوم شد

ایوان بلس با انتشار تصویری از نسخه‌های رنگی مختلف میت 30 هوآوی پرده برداشت. علاوه بر این، دو تصویر از مشخصات پرچمداران جدید هوآوی نیز منتشر شده که در ادامه آن‌ها را می‌بینیم.
۱۳۹۸/۶/۲۷

هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو قرار است ساعت ۱۶:۳۰ پنجشنبه همین هفته رسما معرفی شوند. تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی از این تلفن هوشمند پرچمدار منتشر شده، و امروز هم شاهد انتشار اطلاعات و تصویر دیگری از مدل‌های رنگی گوناگون این سری هستیم.

افشاگر معروف، ایوان بلس، با انتشار رندری از رنگ‌های مختلف میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو مدل‌های گوناگون این دو تلفن هوشمند را به نمایش گذاشته است. در حال حاضر این طور به نظر می‌رسد که هر کدام از این مدل‌ها چهار رنگ خواهند داشت: آبی، بنفش، مشکی و سبز. علاوه بر این، بر اساس تصویر زیر می‌توانیم ببینیم که هر دو مدل میت ۳۰ دوربین چهارگانه دایره‌ای دارند. ایوان بلس دیروز رندر مطبوعاتی مربوط به هر یک از مدل‌های سری میت ۳۰ را منتشر کرد که آن را به اطلاع شما رساندیم.

image

ولی در کنار این رندرها تصویری از برگه مشخصات سری میت ۳۰ هم منتشر شده که در آن می‌توانیم ببینیم هر دو مدل استاندارد و پروی پرچمدار جدید هوآوی از Kirin 990 استفاده می‌کنند. سری میت ۳۰ دوربینی چهارگانه دارد که از دو سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی تشکیل شده است. افزون بر این، میت ۳۰ پرو یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد در حالی که میت ۳۰ از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هر دو دستگاه با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی سازگار هستند و از فناوری شارژ بیسیم ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کنند.

در کنار این‌ها، چند روز پیش در خبری به شما گفتیم که میت ۳۰ پرو نمایشگری آبشاری خواهد داشت، اما میت ۳۰ عادی از پنل مسطح OLED بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)