خانهاخبار
توییک جیلبریک: قابلیت های جدید را به اپ سوییچر اضافه کنید

توییک جیلبریک: قابلیت های جدید را به اپ سوییچر اضافه کنید

جیلبریک کردن دستگاه باعث می شود تا شما قادر باشید امکانات متفاوتی را به آيفون اضافه کرده و از آن به نحوی دیگر استفاده نمایید.
۱۳۹۸/۶/۱۲

اگر به دنبال راهی هستید تا اپ سوییچر آیفون خود را به کمک جیلبریک کاربردی تر کنید، توجه شما را به توییک رایگان XSwitcher که توسط توسعه دهنده آی او اس با نام کاربری CUNSTUCK طراحی شده، جلب می کنیم.

همان طور که در تصویر اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، توییک XSwitcher به شما اجازه می دهد تا موارد بسیار کاربردی را به اپ سوییچر آيفون اضافه کنید. به این ترتیب با پایین کشیدن کارت اپلیکیشن ها در اپ سوییچر، منوی مورد نظر باز شده می توانید کارهای دلخواه خود به این صورت انجام دهید.

image

 

شورت کات هایی که با نصب این توییک در دسترس شما قرار می گیرند عبارتند از:

  • بستن تمامی اپلیکیشن های در حال اجرا
  • ریسپرینگ کردن گوشی
  • ریبوت کردن گوشی
  • کنسل کردن و بستن منوی باز شده

یکی از مهم ترین امکانات توییک XSwitcher، امکان بستن تمامی اپلیکیشن های باز شده است. در حال حاضر چنین قابلیتی به صورت پیش فرض روی سیستم عامل آی او اس وجود ندارد و کاربران محبور هستند تا اپلیکیشن ها را یکی یکی ببندند. به این ترتیب با ضربه زدن روی یک دکمه، می توانید تمامی اپلیکیشن باز شده را به صورت یک جا ببندید.

اضافه شدن دکمه ریسپرینگ نیز یک مورد کاملا کاربردی به نظر می رسد. چرا که ممکن است توسعه دهنده برخی توییک ها، در نهایت فراموش کنند تا دکمه ریسپرینگ را در منوی تنظیمات توییک قرار دهند و به این ترتیب، کاربران برای ریسپرینگ کردن دستگاه باید از دکمه های سخت افزاری کمک بگیرند.

توییک XSwitcher با تنظیمات خاصی همراه نیست و به محض نصب کردن، کارایی خود را آغاز می کند. اگر تمایل به استفاده از این توییک دارید، می توان آن را به صورت رایگان از سورس پیش فرض BigBoss نصب کنید. توییک XSwitcher به صورت کامل با سیستم عامل های iOS 11 و iOS 12 سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)