خانهاخبار
مشخصات کامل ردمی نوت 8 پرو فاش شد

مشخصات کامل ردمی نوت 8 پرو فاش شد

اخیرا سندی منتشر شده که اطلاعات کامل ردمی نوت 8 پرو را افشا می‌کند. این تلفن هوشمند قدرتمند قرار است پنج‌شنبه همین هفته رسما معرفی شود.
۱۳۹۸/۶/۵

ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو روز پنج‌شنبه رسما معرفی خواهند شد. گزارشات مختلف از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ردمی نوت ۸ پرو خبر داده‌اند. در جدیدترین خبر نیز مدرکی منتشر شده که اطلاعات کامل این تلفن هوشمند قدرتمند را افشا می‌کند.

در این گزارش ردمی نوت ۸ پرو در عقب و جلو به گوریلا گلس مجهز است و لبه‌های تقویت‌شده دارد تا در برابر افتادن مقاومت بیشتری داشته باشد. بدنه این دستگاه با استاندارد IP52 سازگار است و پوششی ویژه دارد که می‌تواند در برابر پاشیدن آب ایستادگی کند. ردمی نوت ۸ پرو سه رنگ یشم یخی، لاله واژگون سفید و خاکستر الکترو-اپتیک دارد.

مشخصات ردمی نوت ۸ پرو

ابعاد ردمی نوت ۸ پرو ۱۶۱.۳ در ۷۶.۴ در ۸.۸ میلی متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. این دستگاه نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که بالای آن یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. رزولوشن صفحه ردمی نوت ۸ پرو ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ یعنی +FHD است و گواهی TUV Rheinland دارد تا تضمین کند که می‌تواند پرتوهای مضر آبی را حذف نماید. نمایشگر پرچمدار قدرتمند ردمی با گوریلا گلس ۵ محافظت شده است.

image

پردازنده ردمی نوت ۸ پرو مدیاتک هلیو G90T است که ۶ یا ۸ گیگ رم دارد. این دستگاه در بازار چین با دو ظرفیت داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. نرم‌افزار پیش‌فرض ردمی نوت ۸ پرو اندروید ۹ پای است که با رابط کاربری MIUI 10 به بازار می‌آید. این دستگاه همچنین شکاف کارت حافظه دارد تا بتوانید ظرفیت حافظه داخلی آن را افزایش دهید.

دوربین چهارگانه ردمی نوت ۸ پرو شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ با دیافراگم f/1.7، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق است. دوربین سلفی این موبایل سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

ظرفیت باتری ردمی نوت ۸ پرو ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های این دستگاه شامل مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و NFC است. تصاویر این دستگاه محصولی را نشان می‌دهد که روی پشت آن حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده می‌شود.

قیمت ردمی نوت ۸ پرو

در گزارش امروز اشاره‌ای به قیمت ردمی نوت ۸ پرو نشده است. اما قبلا در گزارش دیگری اعلام شده بود که قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگی و ۸ + ۱۲۸ گیگی این محصول به ترتیب ۲۵۱ و ۲۹۳ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hamid

۱۳۹۸/۶/۶
گوشیهای این شرکت ردمی فوق العاده زیبا و با کیفیت و قیمت مناسب دارند . من خودم ردمی نوت ۷ تازه گرفتم خلاصه می تونم بگم امکانات بالا هوشمند زیبا و ارزان قیمت و تا حالا از هیچ برندی اینقدر راضی نبودم . خدایش شیائومی خیلی پیشرفت کرده و مشتری مدار است . دمش گرم