خانهاخبار
رندرهای جدید موتورولا وان پرو فاش شد

رندرهای جدید موتورولا وان پرو فاش شد

موتورولا وان پرو در چندین رندر جدید به نمایش گذاشته شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی چهارگانه است.
۱۳۹۸/۶/۵

همانطور که می‌دانید، لنوو مالک شرکت موتورولا محسوب می‌شود. لنوو از زمان خریداری این برند، سعی کرده گوشی‌های مناسبی را وارد بازار کند که تا حدودی نیز موفق بوده است. گوشی‌های این برند ارزش خرید بالایی دارند و در رده‌های قیمتی مختلف عرضه می‌شوند. این شرکت به تازگی از گوشی‌های سری One خود رونمایی کرده است. وان اکشن و وان ویژن این محصولات را تشکیل می‌دهند که البته در آینده دستگاه‌های بیشتری به آن‌ها اضافه می‌شوند.

بر اساس شایعات، در نمایشگاه IFA 2019 که در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد، با گوشی موتورولا وان پرو ملاقات می‌کنیم. برخی گزارش‌ها از این دستگاه با نام موتورولا وان زوم نیز یاد کرده‌اند. این دستگاه اولین گوشی هوشمند از سری One با دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود.

مشخصات و قیمت موتورولا وان پرو

image

به تازگی مشخصات و رندرهای این گوشی هوشمند توسط MySmartPrice در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که وجود دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی آن را تایید می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است که توسط سنسور تله فوتو با زوم 5 برابر هیبریدی، سنسور با زاویه دید عریض و سنسور سه بعدی یا همان ToF همراهی می‌شود. این گوشی هوشمند موتورولا دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 1080p است و قدرت آن را چیپست کوالکام تامین می‌کند. موتورولا برای این محصول خود چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 675 را در نظر گرفته که با لیتوگرافی 11 نانومتری تولید شده است.

موتورولا One پرو دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می‌رود این دستگاه ماه آینده میلادی با قیمتی نزدیک به 400 دلار وارد بازار شود. در گذشته موتورولا گوشی‌های هوشمند تولیدی خود را وارد بازار ایالات متحده آمریکا کرده بود و با توجه به این موضوع، احتمالا موتورولا وان زوم نیز برای فروش در این کشور عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)