خانهاخبار
عرضه گوشی موتورولا One Action از 1 شهریور

عرضه گوشی موتورولا One Action از 1 شهریور

گوشی میان رده و ارزان قیمت موتورولا One Action که چندی پیش معرفی شد، قرار است از 1 شهریور عرضه شود. هند اولین کشور دریافت کننده این گوشی جدید و ارزان قیمت خواهد بود.
۱۳۹۸/۵/۲۹

هفته گذشته گوشی هوشمند موتورولا One Action با دوربین اصلی سه گانه رسما معرفی شد. دوربین این گوشی جدید موتورولا از لنز فوق عریض باکیفیت 1080 و سرعت فیلم‌برداری 60 فریم بر ثانیه به همراه لنز 16 مگا پیکسلی برای ضبط فیلم‌های Action برخوردار است. روز گذشته هم گزارشی درباره گوشی مذکور منتشر شد و به تاریخ 23 اوت (1 شهریور) برای عرضه آن در بازار هند اشاره کرد.

این گوشی تازه موتورولا درواقع یک میان رده جدید با نسبت 21:9 و نمایشگر 6.3 اینچی از نوع LCD و پشتیبانی از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس است که با ناچ حفره‌ای مخصوص برای تعبیه دوربین سلفی در پنل جلو طراحی شده است. گوشی موتورولا One Action از سری اندروید وان معرفی شده است و به طور پیش فرض از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید پای 9.0 بهره می‌برد. با توجه به برنامه اندروید وان انتظار می‌رود به روزرسانی نرم افزاری به طور ماهانه برای one Action منتشر شود. گوشی میان رده موتورولا همچنین از پردازنده موبایلی اگزینوس 9609 قدرت می‌گیرد و از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد.

گوشی موتورولا One Action همچنین در اروپا و برزیل 2960 یورو قیمت دارد اما قیمت نهایی فروش آن در کشورهای مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد. وب‌سایت اپراتور Flipkart تنها نسخه آبی گوشی تازه موتورولا را در صفحه فرود خود به نمایش درآورده است اما انتظار می‌رود که Motorola One Action در رنگ سفید صدفی هم به بازار راه پیدا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شبان

۱۳۹۸/۵/۳۰
2960 یورو ?!