خانهاخبار
مشخصات اوپو Reno 2 به همراه قیمت آن لو رفت!

مشخصات اوپو Reno 2 به همراه قیمت آن لو رفت!

اوپو در آینده نزدیک از گوشی اوپو Reno 2 رونمایی می‌کند. به تازگی مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند فاش شده است.
۱۳۹۸/۵/۲۹

اواخر ماه مه شاهد رونمایی از گوشی‌های اوپو Reno و Reno 10x Zoom Edition در کشور هند بودیم. به تازگی این شرکت چینی خبر از برگزاری مراسم خود در تاریخ 28 اوت داده است. در این تاریخ با گوشی‌های سری اوپو Reno 2 ملاقات می‌کنیم. به تازگی گزارشی از سوی My Smart Price در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که شامل اطلاعاتی از اوپو Reno 2، اوپو Reno 2Z و اوپو Reno 2F است. این محصولات از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برند و در رده‌ای پایین‌تر از رینو 10x Zoom قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت فاش شده از این گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.

مشخصات و قیمت اوپو Reno 2

این گوشی هوشمند اوپو به صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری AMOLED، رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 مجهز می‌شود. زیر صفحه نمایش این اسمارت فون سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. نسبت نمایشگر به بدنه اوپو Reno 2 به 93.1 درصد می‌رسد. شرکت اوپو برای محافظت صفحه نمایش این دستگاه از گوریلا گلس 6 استفاده می‌کند، البته روی پنل پشتی آن گوریلا گلس 5 کشیده می‌شود. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 730G تامین می‌شود که 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

image

روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی چهارگانه قرار می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که سونی IMX586 است. دریچه دیافراگم این سنسور برابر با f/1.7 است. این سنسور توسط یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 116 درجه، سنسور 13 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره همراه می‌شود. این دستگاه به دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 3.0 اشاره کرد. قیمت این دستگاه کمتر از 35 هزار روپیه خواهد بود.

مشخصات و قیمت اوپو 2Z

این اسمارت فون از صفحه نمایش 6.53 اینچی امولد بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر برابر با فول اچ دی پلاس بوده و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. کاربران در این دستگاه باید از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای آنلاک آن استفاده کنند. قدرت این گوشی شرکت اوپو توسط چیپست مدیاتک هلیو P90 تامین می‌شود. اوپو برای این گوشی هوشمند خود 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می‌گیرد. این دستگاه مانند برادر خود به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود.

کاربران گوشی اوپو 2Z به سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دسترسی دارند. این دستگاه نیز از دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند. اوپو Reno 2Z با قیمتی کمتر از 25 هزار روپیه به فروش می‌رسد.

مشخصات و قیمت اوپو Reno 2F

مشخصات کامل این دستگاه از سوی My Smart Price در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال به حضور دوربین اصلی چهارگانه در آن اشاره کرده است. سنسور اصلی این محصول 48 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GM1 است. قیمت این اسمارت فون کمتر از 20 هزار روپیه خواهد بود.

گوشی‌های هوشمند آینده اوپو به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری ColorOS 6.1 مجهز می‌شوند. به احتمال زیاد اوپو برای این محصولات بروزرسانی اندروید 10 Q را عرضه ‌می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت چینی در ماه اکتبر 5 اسمارت فون جدید در کشور هند برای فروش عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)