خانهاخبار
تصاویر وان پلاس 7T پرو فاش شد

تصاویر وان پلاس 7T پرو فاش شد

وان پلاس معمولا در نیمه دوم سال از نسخه بهبودیافته پرچمداران خود رونمایی می‌کند. به تازگی تصاویر وان پلاس 7T پرو لو رفته است.
۱۳۹۸/۵/۲۰

در اوایل هفته گذشته شاهد افشای تصاویری از پرچمدار جدید وان پلاس، وان پلاس 7T پرو در شبکه اجتماعی Weibo بودیم. طراحی دقیق دستگاه موجود در این تصاویر مشخص نبود، چرا که شاهد قرارگیری آن درون قاب محافظ بودیم. به تازگی تصاویر جدیدی از این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که همچنان آن را درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارد. یکی از این تصاویر پنل پشتی پرچمدار آینده وان پلاس را نمایش می‌دهد. بر اساس تصاویر منتشر شده، پنل جلویی وان پلاس 7T پرو فاقد بریدگی و یا حفره درون نمایشگر است. صفحه نمایش مورد استفاده در این اسمارت فون به صورت خمیده طراحی شده و در بخش پایینی آن، حاشیه کمی به چشم می‌خورد.

در حاشیه بخش بالایی نمایشگر شاهد قرارگیری اسپیکر مکالمه هستیم که به نظر می‌رسد در مقایسه با بلندگو مورد استفاده در وان پلاس 7 پرو، قدرتمندتر است. با توجه به عدم حضور بریدگی در صفحه نمایش، وان پلاس 7T پرو مانند برادر خود به مکانیزم پاپ آپ برای دوربین سلفی مجهز می‌شود. بخشی از پنل پشتی این گوشی هوشمند فاقد قاب بوده که بدنه آبی رنگ آن را نمایش می‌دهد. این محصول وان پلاس به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که زیر آن‌، فلاش LED به چشم می‌خورد. میان سنسور اول و دو سنسور دیگر، یک فاصله کوچک وجود دارد.

 

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد حضور سنسور اثر انگشت نیستیم و با توجه به این موضوع، این اسکنر زیر نمایشگر وان پلاس 7T پرو قرار می‌گیرد. طراحی پنل پشتی وان پلاس 7T پرو شباهت زیادی به وان پلاس 7 پرو دارد. در حال حاضر نمی‌توان تصاویر منتشر شده را به طور قطع مربوط به پرچمدار آینده وان پلاس دانست. در حقیقت تصاویر فاش شده شباهت زیادی به وان پلاس 7 پرو دارند. تنها تفاوت عمده میان وان پلاس 7T پرو و نسل کنونی آن، اسپیکر مکالمه بزرگتر است.

استفاده از حرف T در نام گوشی‌های هوشمند وان پلاس به معنای بهبود مشخصات فنی آن نسبت به نمونه اصلی است؛ با این حال طراحی ظاهری آن‌ها تفاوت چندانی در مقایسه با نسخه استاندارد ندارد. با توجه به این موضوع، احتمال طراحی یکسان وان پلاس 7T پرو با وان پلاس 7 پرو وجود دارد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که قدرت پرچمدار آینده وان پلاس توسط چیپست 8 هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. فرکانس هسته‌های پردازشی این پردازنده روی 2.96 گیگاهرتز تنظیم شده است. این احتمال وجود دارد که کیفیت دوربین این اسمارت فون بهبود پیدا کند و همچنین وان پلاس برای آن رنگ‌های جدیدی در نظر بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات رسمی در رابطه با موجودیت گوشی وان پلاس 7T پرو منتشر نشده است. بر اساس رویه این شرکت چینی در سال‌های گذشته، انتظار می‌رود وان پلاس 7T پرو در ماه نوامبر سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که وان پلاس نسخه 5G این گوشی هوشمند را نیز معرفی و روانه بازار کند. با توجه به فاصله طولانی تا تاریخ معرفی احتمالی این محصول، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)