خانهاخبار
میت 30 لایت تبدیل به اولین گوشی هوآوی با سیستم عامل Harmony OS می‌شود؟

میت 30 لایت تبدیل به اولین گوشی هوآوی با سیستم عامل Harmony OS می‌شود؟

هوآوی به تازگی از سیستم عامل هارمونی رونمایی کرده است. گزارشی جدید به استفاده از سیستم عامل Harmony OS در گوشی میت 30 لایت اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۲۰

هوآوی در چندین سال گذشته مشغول توسعه سیستم عامل مخصوص به خود بوده تا در صورت ایجاد مشکل برای سیستم عامل اندروید، قادر به استفاده از آن باشد. در ماه مه سال جاری میلادی شاهد اعمال تحریم‌ها از سوی ایالات متحده آمریکا روی این برند بودیم. در حالی که رابطه گوگل و هوآوی در ماه گذشته بهبود پیدا کرد، این غول فناوری چینی تصمیم گرفت از سیستم عامل انحصاری خود با نام هارمونی رونمایی کند. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک با اولین گوشی هوشمند مجهز به این سیستم عامل ملاقات خواهیم کرد.

بر اساس اطلاعات جدید، شرکت هوآوی در اواسط ماه سپتامبر از دو نمونه میت 30 لایت رونمایی می‌کند. یکی از این مدل‌ها برای کشورهای اروپایی و بازار جهانی عرضه می‌شود که دارای سیستم عامل اندروید Q و رابط کاربری EMUI 10 خواهد بود. گفته می‌شود این اسمارت فون در بازار چین با سیستم عامل هارمونی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سیستم عامل Harmony OS در محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که گوشی‌های هوشمند تنها بخشی از آن را تشکیل می‌دهند. این سیستم عامل برای اولین بار در تلویزیون آنر حضور پیدا می‌کند.

image

بر اساس شایعات و گزارش‌هایی که تا به امروز از گوشی میت 30 لایت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.26 اینچی مجهز می‌شود و درون آن حفره قرار می‌گیرد. روی پنل پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه خواهیم بود که درون یک المان مربعی شکل قرار خواهد گرفت.  زیر این دوربین سنسور اثر انگشت خودنمایی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 8، 2 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در حال حاضر کاربرد این سه سنسور مشخص نشده؛ با این حال انتظار می‌رود یکی از آن‌ها برای تشخیص عمق کارایی داشته باشد.

قدرت هوآوی میت 30 لایت توسط چیپست کایرین 810 تامین می‌شود که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. انتظار می‌رود این اسمارت فون در نسخه دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز وارد بازار شود. در نهایت شایعات به تامین انرژی این گوشی هوشمند هوآوی توسط یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)