خانهاخبار
شیائومی استفاده از سنسور GW1 را در موبایل 64 مگاپیکسلی خود تایید کرد

شیائومی استفاده از سنسور GW1 را در موبایل 64 مگاپیکسلی خود تایید کرد

مدیر بازاریابی موبایل شیائومی در مطلبی تایید کرد که گوشی 64 مگاپیکسلی آن‌ها از سنسور GW1 سامسونگ استفاده می‌کند. این محصول احتمالا اولین دستگاهی خواهد بود که با دوربین 64 مگاپیکسلی به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۵/۱۸

ردمی قرار است امروز مراسمی در چین برگزار کرده و احتمالا اطلاعات بیشتری درباره دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خود ارائه کند. تا پیش از این شایعات حاکی از این بود که گوشی مرموز این شرکت از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ استفاده خواهد کرد. حالا یَن ژیوآن، مدیر بازاریابی موبایل شیائومی، از طریق پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده که این دستگاه رسما به سنسور GW1 سامسونگ مجهز می‌شود.

ژیوآن همچنین گفته که این شرکت حجم عظیمی از این سنسورها را در موجودی انبار خود آماده کرده است. شیائومی یا برند زیرمجموعه آن یعنی ردمی می‌توانند اولین شرکتی باشند که موبایلی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی روانه بازار می‌کند. پیش از این در خبرها آمده بود که این دستگاه دوربینی چهارگانه خواهد داشت و احتمالا از پردازنده جدید هلیو G90T استفاده خواهد کرد.

image

سنسور GW1 سامسونگ از فناوری ایزوسل پلاس استفاده می‌کند که نشت نور را کاهش می‌دهد. این سنسور از HDR لحظه‌ای تا ۱۰۰ دسیبل پشتیبانی می‌کند تا طیف‌های رنگی غنی‌تری بسازد. GW1 به فناوری Super PD هم مجهز شده که نوعی تکنولوژی پیشرفته برای تشخیص خودکار فاز و فوکوس اتوماتیک است. این سنسور می‌تواند ویدیوهای FHD را به صورت اسلوموشن با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه ثبت کند.

قابلیت جالب توجه سنسور GW1 این است که می‌تواند تصاویر ۶۴ مگاپیکسلی را با رزولوشن ۹۲۱۶ در ۶۹۱۲ پیکسل به ثبت برساند. اندازه پیکسل این سنسور 1/1.72 اینچ و بسیار حساس است. سنسور GW1 با کمک تکنولوژی تتراسل با ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل بزرگ می‌تواند در محیط‌های کم‌نور تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی تهیه نماید.

شرکت Realme نیز می‌خواهد با برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) از دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کند. این محصول که Realme 5 نام خواهد داشت احتمالا از همین سنسور GW1 استفاده می‌کند و رقیب خوبی برای تلفن جدید ردمی خواهد بود، تلفنی که طبق شایعات می‌تواند عضوی از خانواده ردمی نوت ۸ باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)