خانهاخبار
رندر کیس پیکسل 4 XL دوربین این دستگاه را دقیق‌تر به ما نشان می‌دهد

رندر کیس پیکسل 4 XL دوربین این دستگاه را دقیق‌تر به ما نشان می‌دهد

به‌تازگی رندری از یک کیس پیکسل 4 ایکس ال منتشر شده که دوربین عقب این تلفن هوشمند را در نمایی نزدیک به ما نشان می‌دهد تا بهتر بتوانیم جزئیات آن را ببینیم.
۱۳۹۸/۵/۱۶

امسال به نظر می‌رسد که خود گوگل سکان هدایت اخبار و جزئیات مربوط به پرچمدار بعدی این شرکت را برعهده گرفته است. آن‌ها در ابتدا در اقدامی غیرمنتظره رندری رسمی از پیکسل ۴ را منتشر کرده و بعد بخشی از ویژگی‌های دوربین و سنسورها اطراف آن را با کاربران در میان گذاشت.

حالا هم رندر باکیفیتی از یکی از کیس‌های پیکسل ۴ ایکس ال منتشر شده که اگرچه اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد، اما حداقل نمایی نزدیک از پیکربندی دوربین عقب این تلفن هوشمند را برای ما به تصویر می‌کشد.

بر این اساس، پیکسل ۴ ایکس ال سه سنسور خواهد داشت که نسبت به دوربین تک‌سنسوره پیکسل ۳ پیشرفت بزرگی به حساب می‌آید. یکی از این سنسورها بدون شک از نوع فوق عریض خواهد بود.

image

چینش این دوربین به صورت مربعی است اما سنسورهای آن به شکل یک مثلث کنار هم قرار گرفته‌اند. شاید خیلی‌ها از این چینش ناراضی باشند، اما با توجه به این که آیفون هم در نسخه جدیدی خود احتمالا از چینش مشابه‌ای استفاده خواهد کرد، گوگل تنها شرکتی نیست که به این مدل از طراحی روی آورده است.

همان طور که در تصاویر می‌بینید، این کیس‌ها به شکلی طراحی شده که برش مربوط به دوربین را با سایر بخش‌های بدنه هم‌سطح می‌کند تا از احتمال شکل‌گیری خط و خش در این دستگاه جلوگیری شود. البته از آن‌جایی که احتمالا جنس شیشه دوربین از گوریلا گلس ۵ یا ۶ خواهد بود، جای نگرانی خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

سری پیکسل ۴ با ۶ گیگ رم، نمایشگر OLED، مکانیزم تشخیص چهره‌ای مثل فیس آیدی اپل، تراشه رادار Soli برای کنترل‌های حرکتی، تراشه امنیتی Titan M و پردازنده ۸۵۵ یا ۸۵۵ پلاس به بازار می‌آید. این دستگاه که در ماه اکتبر به بازار خواهد آمد، طبیعتا به صورت پیش‌فرض از اندروید Q استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)