خانهاخبار
معرفی اپلیکیشن های استعلام و پرداخت عوارض آزادراه ها

معرفی اپلیکیشن های استعلام و پرداخت عوارض آزادراه ها

در راستای الکترونیکی شدن خدمات شهری، پرداخت عوارض آزادراه ها این روزها به عنوان یک معضل اساسی برای کاربران به حساب می آيد.
۱۳۹۸/۵/۱۳

فصل سفرهای برون شهری از راه رسیده و به دلیل تعطیلی مدارس، شاهد حجم زیادی از جابجایی میان شهرهای مختلف هستیم. پرداخت عوارض آزادراه ها تا چندی پیش، به صورت نقدی یا بعضا به صورت الکترونیکی انجام می پذیرفت، اما حالا با الکترونیکی شدن کامل این قضیه، برخی کاربران از چگونگی پرداخت آنها بی خبر هستند.

در این مطلب قصد داریم نحوه پرداخت عوارض آزادراه ها از طریق اپلیکیشن یا وب سایت های مختلف را با هم مرور کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن های پرداخت عوارض اتوبان و آزادراه ها

استفاده از اپلیکیشن های موبال این روزها بسیار فراگیر شده است و شرکت های مختلف همواره در تلاش هستند تا اپلیکیشن متناسب با گوشی های هوشمند را عرضه نمایند. پرداخت عوارض اتوبان یا آزادراه ها از طریف اپلیکیشن نیز ساده ترین روش است که در این قسمت به معرفی عناوین مناسب در این شاخه می پردازیم:

پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان از طریق اپلیکیشن آپ (آسان پرداخت)

اپلیکیشن آپ یا همان آسان پرداخت، این روزها سرویس های خود را افزایش داده و انواع و اقسام کارها را به کمک آن می توانید انجام دهید. یکی از این خدمات، پرداخت عوارض اتوبان و آزادراه هاست. برای پرداخت هزینه عوارض خودروی خود، باید به قسمت خدمات خودرو، خدمات پارکینگ و بزرگراه مراجعه کرده و با اضافه کردن پلاک خودرو، عوارض مربوطه را پرداخت نمایید.

image

 

پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان با اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ یا همان تجارت الکترونیک پارسیان، راهی دیگر برای پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان ها به حساب می آيد. هنگامی که پیامی مبنی بر پرداخت عوارض از سوی پلیس دریافت کردید، می توانید به سرعت به این اپلیکیشن مراجعه و با ورود به قسمت خدمات خودرو، خرید عوارض آزادراهی، اقدام به پرداخت عوارض خود نموده یا عوارض ورود به اتوبان را پیش از سفر بپردازید. بدیهی است که مانند اپلیکیشن آسان پرداخت، شما باید ابتدا پلاک خودروی خود را در این اپلیکیشن وارد نمایید.

image

 

پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان با اپلیکیشن کیپاد

کیپاد نام اپلیکیشن دیگری است که در پرداخت عوارض اتوبان یا آزادراه به شما کمک می کند. در هنگام سفر و زمانی که به عوارضی نزدیک شدید، می توانید این اپلیکیشن را باز کرده و به صورت آنلاین، عوارض جاده ای خود را بپردازید و به این ترتیب، با خیال راحت به ادامه سفر خود بپردازید.

image

 

پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان از طریق وب سایت آنی رو

آنی رو، روش دیگری برای پرداخت عوارض اتوبان و آزادراه به حساب می آيد. تنها کافی است وارد سایت شده، شماره پلاک خود را وارد نمایید و به این ترتیب، عوارض پیشین خودروی خود را استعلام گرفته یا اقدام به پرداخت عوارض جدید نمایید.

image

 

پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان از طریق وب سایت NSPay

NSPAY، به عنوان آخرین روش برای پرداخت عوارض آزادراه و اتوبان ها در اختیار کاربران قرار گرفته است. با مراجعه به وب سایت یاد شده و وارد کردن شماره پلاک، می توانید بدهی پیشین خودروی خود را مشاهده یا در صورت نیاز، عوارض جدید را پرداخت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)