خانهاخبار
بازیگر قسمت‌های بعدی Avatar به تصاحب جایگاه این فیلم توسط Avengers پاسخ داد

بازیگر قسمت‌های بعدی Avatar به تصاحب جایگاه این فیلم توسط Avengers پاسخ داد

کلیف کرتیس، از بازیگران اصلی قسمت‌های بعدی فیلم Avatar، در کنفرانسی مطبوعاتی به خبر تصاحب جایگاه این فیلم توسط Avengers: Endgame واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۵/۱۲

مدیر استودیوهای مارول، کوین فایگی، در کامیک سن دیگوی امسال با تایید این خبر گفت که فیلم سینمایی Avengers: Endgame با پشت سر گذاشتن Avatar به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است.

به گزارش وبسایت باکس آفیس موجو، مجموع فروش جهانی Avengers: Endgame تا تاریخ ۳۰ ژوئیه به رقم ۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون دلار رسیده و بالاتر از Avatar با ۲ میلیارد و ۷۸۹ میلیون دلار قرار گرفته است. بدون شک این رکورد تا چند سال در اختیار ابرقهرمانان مارول باقی می‌ماند، اما در این میان واکنش‌های جالبی میان عوامل دو فرانچایز اونجرز و آواتار ابراز شده است.

اخیرا در مصاحبه‌ای با کلیف کرتیس در خلال آخر هفته اکران فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw از این بازیگر که نقش مهمی را در فیلم‌های پیش روی آواتار بازی خواهد کرد پرسیده شد که چه احساسی درباره پیشی گرفتن اونجرز از آواتار دارد، و او در پاسخ ضمن تلاش برای اتحاذ رویکردی دیپلماتیک به صورت تلویحی گفت: فقط باید صبر کنید و ببینید.

کلیف کرتیس در پاسخ خبرنگار وبسایت Comicbook.com گفت:

حتما می‌دانید که جیمز کامرون و جان لندائو مردان خوش‌فکری هستند و بابت این دستاورد به مارول ادای احترام کرده‌اند. با این حال، به نظر من – چون از خانواده آواتار هستم – آن‌ها با ۲۰ فیلم به این جایگاه رسیدند. و فکر می‌کنم نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم که چه اتفاقی می‌افتد.

او در ادامه صحبت‌های خود به نکات جالبی درباره دنباله‌های اول، دوم، سوم و چهارم آواتار اشاره می‌کند و وعده اتفاقات هیجان‌انگیزی را می‌دهد. این مجموعه دسامبر امسال دهمین سالگرد اکران اولین قسمت خود را جشن می‌گیرد، اما قسمت دوم آن زودتر از دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران نخواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)