خانهاخبار
انتشار اطلاعات جدید از دوربین هوآوی میت 30 پرو

انتشار اطلاعات جدید از دوربین هوآوی میت 30 پرو

هوآوی چند ماه دیگر از پرچمداران جدید خود از سری میت 30 رونمایی می‌کند. به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین گوشی هوآوی میت 30 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۵/۷

تا به امروز شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوآوی میت 30 پرو در فضای مجازی بودیم. اخیرا شایعاتی در رابطه با نمایشگر و همچنین طراحی پنل پشتی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این دستگاه هوآوی در اواخر سال جاری میلادی همراه با یک صفحه نمایش جدید معرفی می‌شود. این نمایشگر خمیدگی بسیار زیادی دارد. این اطلاعات از سوی یک افشاگر با نام Max J به اینترنت راه پیدا کرده است. در گذشته شاهد لو رفتن تصاویری از محافظ نمایشگر این گوشی هوشمند بودیم که این موضوع را تایید می‌کرد.

هوآوی میت 30 پرو مشابه با گوشی میت 20 پرو از برش نمایشگر بزرگی بهره می‌برد. این بریدگی از دوربین سلفی، سیستم شناسایی سه بعدی چهره و چندین سنسور دیگر میزبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات جدید، این غول فناوری چینی قصد دارد رزولوشن این گوشی هوشمند خود را کاهش دهد. در حالی که رزولوشن نمایشگر هوآوی میت 20 پرو برابر با 1440 × 3120 پیکسل است، هوآوی رزولوشن صفحه نمایش پرچمدار آینده خود را به 1200 × 2600 پیکسل کاهش می‌دهد. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر و بخش پایینی آن باشد. بر اساس تصاویری که از فریم این محصول لو رفته، در بحش پایینی آن پورت USB-C به همراه درگاه سیمکارت و کارت حافظه nanoSD قرار می‌گیرد. هوآوی میت 30 پرو فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود که البته در آینده نزدیک تمام پرچمداران بدون این پورت کاربردی از راه می‌رسند.

image

در صورتی که اطلاعات جدید صحت داشته باشد، طراحی پنل پشتی گوشی میت 30 پرو شباهت زیادی به میت 20 پرو دارد. تا به امروز تعداد زیادی از گزارش‌ها و شایعات به استفاده از المان دایره‌ای شکل برای میزبانی دوربین اصلی این پرچمدار اشاره کرده بودند که اطلاعات اخیر آن‌ها را کاملا رد می‌کند. هوآوی با معرفی گوشی میت 20 پرو، ترند استفاده از المان مربعی شکل برای دوربین اصلی را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند کرد. گفته می‌شود آیفون‌های 2019 به همراه گوشی‌های سری پیکسل 4 با این سبک طراحی وارد بازار می‌شوند که البته گوگل با انتشار یک رندر از پرچمدار آینده خود، این موضوع را تایید کرده است.

شایعات اخیر به این موضوع اشاره می‌کنند که هوآوی از نمونه بهبودیافته دوربین گوشی P30 پرو در میت 30 پرو استفاده می‌کند. افشاگر معروف، Ice Universe به این موضوع اشاره که هوآوی میت 30 پرو به سنسورهای 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی پریسکوپی و سنسور ToF مجهز می‌شود. این شرکت برای ایجاد تمایز میان پرچمدار نیمه اول و دوم سال خود، از یک سنسور سوپر واید با رزولوشن 20 تا 40 مگاپیکسل برای میت 30 پرو استفاده می‌کند. در میان این سنسورها فلاش LED قرار می‌گیرد و همچنین بالای آن‌ها شاهد خودنمایی برند لایکا خواهیم بود.

image

شایعات به تامین قدرت این پرچمدار هوآوی توسط چیپست کایرین 990 اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود این پردازنده در مقایسه با کوالکام اسنپدراگون 855 قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. این پردازنده در بسیاری از پرچمداران سال جاری میلادی مانند وان پلاس 7 پرو مورد استفاده قرار گرفته است. بر اساس شایعات، این دستگاه در نسخه پایه خود دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

هوآوی میت 30 پرو به احتمال زیاد اواخر ماه اکتبر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که با توجه به تاریخ معرفی آن، شاید به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید Q مجهز شود. شایعات خبر از حضور رابط کاربری EMUI 10 و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی در این اسمارت فون می‌دهند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع 55 واتی، شارژ وایرلس و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای از این محصول با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G وارد بازار شود. علاوه بر این گوشی هوشمند، هوآوی از گوشی میت 30 نیز رونمایی می‌کند. همچنین احتمال معرفی هوآوی میت 30 ایکس و میت 30 RS پورشه دیزاین نیز وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Genius Man

۱۳۹۸/۵/۷
و باز هم منتظر سورپرایزها اختراعات نوآوری ها شاهکارها و خصوصا سیستم عامل اختصاصی
و ده‌ها ویژگی جدید دیگه از هوآوی باشید، هوآوی بهترین و اولین برند در دنیا، چقد خوبه آدم از نسلی باشه که شاهد ظهور و پیشرفت یک غول از دنیای خارق‌العاده تکنولوژی باشه