خانهاخبار
انتشار تصاویر جدید از محافظ نمایشگر هوآوی میت 30 پرو

انتشار تصاویر جدید از محافظ نمایشگر هوآوی میت 30 پرو

هوآوی در ماه‌های آینده و پیش از پایان سال جاری میلادی از گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو رونمایی می‌کند. به تازگی تصاویری از محافظ نمایشگر هوآوی میت 30 پرو فاش شده است.
۱۳۹۸/۵/۷

هوآوی در حال توسعه پرچمداران جدید خود است؛ با این حال اطلاعات زیادی از آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. در گذشته شاهد افشای تصاویری از هوآوی میت 30 پرو در دنیای واقعی بودیم و حال برای چندمین بار، تصاویری از محافظ نمایشگر این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصاویر، هوآوی برای پرچمدار آینده خود برش نمایشگر بزرگی در نظر می‌گیرد و برخلاف گوشی‌های سری P30، شاهد برش قطره‌ای برای صفحه نمایش این محصول نخواهیم بود. در حقیقت این دستگاه دارای برش نمایشگر مشابه با هوآوی میت 20 پرو است.

image

در گذشته شاهد افشای تصاویر دیگری از محافظ صفحه نمایش هوآوی میت 30 پرو بودیم که البته ظاهر متفاوتی در مقایسه با تصاویر جدید داشت. در حالی که تصاویر قدیم یک محافظ نمایشگر با چندین حفره برای تجهیزات سخت افزاری را به نمایش می‌گذاشت، تصاویر جدید حاکی از برش عادی برای محافظ نمایشگر این اسمارت فون هستند. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، هوآوی میت 30 پرو به پنج حفره روی پنل جلویی خود مجهز می‌شود. یکی از این حفره‌ها، دوربین سلفی را میزبانی می‌کند، حفره دیگر برای سنسور مجاورت کارایی دارد و حفره سوم برای اسپیکر مکالمه است. حفره‌های دیگر نمایشگر مربوط به ToF برای قابلیت فیس آنلاک و همچنین کاربرد‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای ایموجی‌های مخصوص است.

image

علاوه بر برش استاندارد بخش بالایی محافظ نمایشگر این گوشی هوشمند، خمیدگی آن نیز مورد توجه ما قرار گرفته است. این محافظ نمایشگر جدید دارای خمیدگی بسیار زیادی است و برخلاف تصاویر گذشته، در اطراف خود خطوط سیاه رنگ ندارد. احتمالا این محافظ، تمام صفحه نمایش را می‌پوشاند و همچنین لبه‌های خمیده آن را نیز مورد حفاظت قرار می‌دهد.

image

به نظر می‌رسد هوآوی میت 30 پرو در سمت راست و چپ نمایشگر خود فریم نداشته باشد و یا شاید هوآوی از این اسمارت فون خود دکمه‌های فیزیکی را حذف کند. هم اکنون نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر قطعی کرد. در حال حاضر حذف تمام دکمه‌های فیزیکی یک گوشی هوشمند از نظر فنی غیر قابل انجام است و همچنین برای کاربران می‌تواند ناخوشایند باشد. تا پیش از رونمایی از گوشی‌های سری هوآوی میت 30، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از آن‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)