خانهاخبار
سامسونگ پذیرفت که آیفون‌ها ارزشمندتر از تلفن‌های اندرویدی هستند

سامسونگ پذیرفت که آیفون‌ها ارزشمندتر از تلفن‌های اندرویدی هستند

سامسونگ در سیستم رزرواسیون گلکسی نوت 10 که در آن امکان تعویض گوشی‌های موجود با سری جدید گلکسی نوت وجود دارد، به صورت ضمنی نشان داده که آیفون‌ها ارزشمندتر از تلفن‌های اندرویدی هستند.
۱۳۹۸/۵/۶

سامسونگ سیستم رزرواسیون گلکسی نوت ۱۰ را حدود دو هفته پیش از مراسم رونمایی این دستگاه که در تاریخ ۱۷ مرداد برگزار می‌شود فعال کرده تا خریداران بتوانند ضمن برخورداری از تخفیفات متنوع موقعیت پیش‌خرید یکی از محصولات پیش روی سامسونگ را برای خود رزرو کنند. در این سیستم از ۵۰ دلار تخفیف برای خرید لوازم جانبی و سایر دستگاه‌ها گرفته تا حداکثر ۶۰۰ دلار تخفیف در صورت تعویض گوشی با گلکسی نوت ۱۰ تسهیلات ارائه می‌شود. در روش دوم بسته به تلفن هوشمندی که در حال حاضر در اختیار دارید، چیزی میان ۲۰۰ تا ۶۰۰ دلار به شما تخفیف داده می‌شود. ولی نکته‌ای که از این طرح تعویض گوشی پیداست حکایت از آن دارد که سامسونگ آیفون اپل را ارزشمندتر از تلفن‌های اندرویدی از جمله سخت‌افزارهای خود می‌داند.

در این سیستم تحویل گوشی‌های آیفون سال ۲۰۱۸ یعنی آیفون XS مکس، XS و XR و آیفون X از سال ۲۰۱۷ تخفیفی ۶۰۰ دلاری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

image

در بخش گوشی‌های اندرویدی، گلکسی اس ۱۰، گلکسی نوت ۹ و پیکسل ۳ گوگل تنها گوشی‌هایی هستند که مشابه تخفیف مربوط به آیفون، ۶۰۰ دلار پول به شما بر می‌گردانند.

گلکسی اس ۹ که پارسال معرفی شد ۳۰۰ دلار به شما تخفیف می‌دهد، ولی ارزش آیفون X که معرفی آن به اواخر سال ۲۰۱۷ بر می‌گردد، ۶۰۰ دلار است. پیکسل ۲ سال ۲۰۱۷ هم پرچمدار اندرویدی دیگری است که مبلغی معادل نصف تخفیف آیفون X را در اختیار شما قرار می‌دهد.

image

از سوی دیگر، آیفون ۸ که در سال ۲۰۱۷ در کنار آیفون X معرفی شد، ۳۵۰ دلار می‌ارزد که همچنان بیشتر از پیکسل ۲ و گلکسی اس ۹ است. نکته جالب توجه این است که آیفون ۷ هم که معرفی آن به سپتامبر سال ۲۰۱۶ بر می‌گردد همچنان ۳۵۰ دلار ارزش دارد. این رقم ۵۰ دلار بیشتر از نوت ۸ و ۱۵۰ دلار بیشتر از گلکسی اس ۸ و نسل اول گوشی پیکسل است.

قدیمی‌ترین آیفونی که می‌توانید آن را در این طرح با گلکسی نوت ۱۰ تعویض کنید، آیفون ۶ اس است که ۲۵۰ دلار برای شما تخفیف خواهد داشت. این گوشی در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و طبق برآورد سامسونگ ارزش آن بیشتر از گلکسی اس ۸ و اس ۷ است که در به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ معرفی شدند.

image

آیفون به لحاظ حفظ ارزش در طول سالیان همواره سرتر از رقبای اندرویدی خود بوده و این واقعیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست. اما عجیب است که سامسونگ به این واضحی چنین مسئله‌ای را در سیستم تعویض خود تایید می‌کند.

گلکسی نوت ۱۰ که تا دو هفته دیگر معرفی می‌شود مطمئنا قیمت بالایی خواهد داشت، ولی احتمالا باید منتظر ارائه طرح‌های تعویضی یا تقسیطی زیادی از سوی این شرکت برای خریداران باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

رامتین

۱۳۹۸/۵/۱۸
دوستانی که میگن سامسونگ خواسته بااین کار طرفدارای اپل رو وسوسه کنه اگر بخواهیم از یک دید دیگه نگاه کنیم دقیقا منم حرفشونو قبول دارم چون اونی که اپل داره به ندرت پیش میاد که چنج کنه رو اندروید و سامسونگ بگیره یعنی بره یه رو برند رده پایینتر بخاطر همین سام هنگ اومده با این قیمت ها یجوری که شده مجابشون بکنه که خودشونو بدبخت کنن
وگرنه خوب برای برندهای دیگه هم میذاشت ازاین آپشنا

amir shams

۱۳۹۸/۵/۸
وقتی هر ناشی رو میارید که مقاله بنویسه همین میشه دیگه!
سامسونگ این کار رو برای جذب کاربرای اپل داره انجام میده .
از روی تخفیف سامسونگ ارزش گذاری کردی؟، یعنی سامسونگ خودش اینو نمیفهمه. دیگه جی اس ام هم شده جای بچه هایی که تعصبی مقاله مینویسن.

قاسم.

۱۳۹۸/۵/۷
اینم بگو ک قیمت ایفون دوبرابر سامسونگه.واسه اینه...

محمد

۱۳۹۸/۵/۷
سامسونگ با این کارش می خواهد کاربر های اپل و گوگل رو بکشونه سمت نوت ۱۰ نه اینکه بگه اپل بهتره این روش بازاریابی جدیدش شاید کمکی بکنه بهش که فروش بالایی رو تجربه بکنه و از اینکه هواوی داره به فروش در سال سامسونگ می رسه ترسیده

ایمان

۱۳۹۸/۵/۷
اینا همش سیاست های سامسونگه که کسایی که آیفون دارن رو ترغیب کنه که بیان سمت سامسونگ