خانهاخبار
صدور مجوز بلوتوث برای Galaxy Book Space سامسونگ

صدور مجوز بلوتوث برای Galaxy Book Space سامسونگ

یک دستگاه مرموز سامسونگ با نام اختصاری Galaxy Book S در پایگاه بلوتوث دیده شده است. این محصول همچنین در Geekbench با نام تقریبا مشابهی بنچمارک شده است و به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد آن را از سری Galaxy Book خود معرفی کند اما هنوز تاریخ احتمالی رونمایی از آن مشخص نیست.
۱۳۹۸/۵/۵

هفته گذشته یک دستگاه هوشمند مرموز سامسونگ به نام Samsung Galaxy Book Space در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شد. تنها اطلاعات موجود درباره این دستگاه مرموز این است که به سیستم عامل ویندوز مجهز شده، 8 گیگابایت مموری دارد و از پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این دستگاه حالا در پایگاه Bluetooth SIG دیده شده اما نام تجاری‌اش ظاهرا Galaxy Book S است.

image

 

Galaxy Book S در پایگاه Bluetooth SIG با شناسه SM-W767 دیده شده که شناسه دستگاه Galaxy Book Space در پایگاه بنچمارک Geekbench هم بوده است. این دستگاه ظاهرا قرار است از خانواده Galaxy Book معرفی شود اما هنوز مشخص نیست که نام تجاری نهایی Galaxy Book S برای آن انتخاب می‌شود یا تحت عنوان Galaxy Book S معرفی خواهد شد. از طرفی هم منطقی به نظر می‌رسد که Galaxy Book S کوتاه شده عبارت Galaxy Book Space باشد.

اطلاعات دقیق و جزئیات این محصول در دسترس نیست اما پیش بینی شده است دستگاه هوشمند Galaxy Book S سامسونگ درواقع پاسخ این سازنده به Surface Pro 2 مایکروسافت خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که این دستگاه تازه چه زمانی رونمایی می‌شود اما احتمالا باید تا اکتبر منتظر بمانیم زیرا Book 2 هم اکتبر سال گذشته رسما معرفی شد. البته همچنین ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد Book Space خود را در اوت به همراه پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس معرفی کند. امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری در این باره باشیم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)