خانهاخبار
بلک شارک 2 پرو در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

بلک شارک 2 پرو در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

چند روز دیگر با گوشی شیائومی بلک شارک 2 پرو ملاقات می‌کنیم. این دستگاه به تازگی در بنچمارک آنتوتو حضور پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۵/۵

شیائومی قصد دارد در تاریخ 30 جولای از گوشی گیمینگ جدید خود، بلک شارک 2 پرو به صورت رسمی رونمایی کند. چند روز پیش شاهد حضور این اسمارت فون در بنچمارک گیک بنچ بودیم که استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس برای آن را تایید می‌کرد. به تازگی نتیجه بنچمارک AnTuTu این محصول شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که مشخصات آن را فاش می‌کند. نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت این گوشی هوشمند در این بنچمارک حضور پیدا کرده که توانسته امتیازی بالاتری از 400 هزار را به نام خود ثبت کند. به طور دقیق، امتیاز این دستگاه در بنچمارک AnTuTu برابر با 405,598 است. این امتیاز نزدیک به 30 هزار از بلک شارک 2 بیشتر است. دلیل اصلی این افزایش امتیاز را باید در عملکرد بالای پردازنده گرافیکی این دستگاه جستجو کرد که آن را تبدیل به یک گوشی هوشمند عالی برای اجرای بازی می‌کند.

image

به نظر می‌رسد این دستگاه شیائومی قادر به رقابت با قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار باشد. در گذشته تصاویر این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا کرده بود که خبر از بازطراحی پنل پشتی آن می‌داد. این احتمال وجود دارد که شیائومی طراحی پنل جلویی این دستگاه را نیز تغییر دهد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای نمایشگر با رفرش ریت بالاتر در مقایسه با بلک شارک 2 باشد، چرا که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها از این رویه پیروی می‌کنند.

شرکت ریزر با معرفی ریزر فون باعث شد شرکت‌های مختلف مشغول به تولید گوشی‌های مخصوص بازی شوند. انتظار می‌رود این بازار در آینده داغ‌تر از همیشه شود. بلک شارک 2 پرو دارای یک رقیب سرسخت، ایسوس راگ فون 2 در بازار است. ایسوس ROG Phone 2 یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند کنونی بازار محسوب می‌شود. در صورتی که شیائومی خواهان پیروزی در این رقابت باشد، نباید تنها به استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس در بلک شارک 2 پرو اکتفا کند. گوشی گیمینگ آینده شیائومی به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)