خانهاخبار
لپتاپ Honor Magicbook Pro معرفی شد؛ نمایشگر 16 اینچی FHD با پردازنده نسل هشتم اینتل

لپتاپ Honor Magicbook Pro معرفی شد؛ نمایشگر 16 اینچی FHD با پردازنده نسل هشتم اینتل

لپتاپ جدید شرکت آنر با اسم Honor Magicbook Pro رسما معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 16.1 اینچی با کیفیت FHD دارد و از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۵/۳

شرکت آنر دیروز در مراسم معرفی سری آنر 9X از لپتاپ جدیدی رونمایی کرد که قبلا تصویر تبلیغاتی آن را منتشر کرده بود. نام این محصول Honor Magicbook Pro است و با قیمت پایه ۷۹۹ دلار به بازار می‌آید.

آنر مجیک بوک پرو نمایشگری ۱۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که نسبت تصویر آن ۱۶:۹ و نسبت صفحه به بدنه‌اش ۹۰ درصد است. این محصول به لطف حاشیه‌های بسیار ظریف ۴.۹ میلی متری در اطراف صفحه مدعی است که نسبت به اکثر لپتاپ‌های ۱۵.۶ اینچی بازار فشرده و کوچک‌تر است.

در داخل بدنه این لپتاپ هشتمین نسل از پردازنده اینتل Core i7-8565U قرار گرفته که گفته می‌شود سرعت آن ۴۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی است. پردازنده گرافیکی دستگاه NVIDIA GeForce MX250 است که همراه با ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی SSD به بازار می‌آید.

مجیک بوک پرو هفت سنسور حرارت دارد که دمای قطعات داخلی این لپتاپ را بررسی کرده و سعی می‌کند تا با تنظیم صحیح جریان هوا هم دستگاه را خنک نگه دارد هم موجب کاهش صدای فن شود.

image

لپتاپ جدید آنر یک باتری ۵۶ واتی دارد که گفته شده با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ ساعت دوام بیاورد. مجیک بوک پرو یک آنتن دوگانه WLAN هم دارد که حداکثر سرعت آن ۱۷۳۳ مگابایت است. این دستگاه همچنین از کانکشن Magic Link 2.0، صفحه لمسی و چند قابلیت دیگر پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک بوک پرو کیبوردی با روشنایی پس‌زمینه دارد و دوربین جلوی دستگاه داخل دکمه وسط این صفحه کلید قرار گرفته که با فشار دادن این دکمه می‌توانید آن را باز کنید.

قیمت Honor Magicbook Pro از ۷۹۹ دلار برای مدل دارای پردازنده اینتل Core i5 آغاز شده و برای مدلی که پردازنده اینتل Core i7 دارد به ۸۹۹ دلار می‌رسد. قوی‌ترین مدل این لپتاپ با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی از ماه اوت وارد بازار می‌شود. آنر اعلام کرده که اولین موجودی با ۳۰ دلار تخفیف به فروش می‌رسد و فروش آن از تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد) آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین باختر

۱۳۹۸/۵/۳
اگه تو خبر ننوشته بود مال هواوی هست فکر میکردم مدل جدید مک بوکه