خانهاخبار
معرفی پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپری تسکو

معرفی پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپری تسکو

پاوربانک در این روزها که استفاده از گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر از گذشته است و باتری‌ها هم خیلی حرف زیادی برای گفتن ندارند به محصولاتی کاملا ضروری تبدیل شده‌اند.
۱۳۹۸/۴/۲۲

شاید گوشی‌های هوشمند پیشرفت‌های زیادی کرده باشند و در بسیاری بخش‌ها شاهد تکاملشان باشیم اما در بخش باتری هنوز هم راه طولانی‌ای پیش روی سازندگان تلفن همراه است. امکانات جدیدی که به گوشی‌های هوشمند اضافه می‌شود همگی سبب مصرف انرژی بیشتر می‌شوند و در نتیجه فشار بیشتری روی باتری‌ها وارد می‌شود و زودتر نیاز به شارژ پیدا می‌کنند. زمانی که به منبع برق دسترس نداریم یکی از راه‌حل‌ها استفاده از پاور بانک است که در این محصولات هم شاهد پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های بالایی بوده و هستیم.

در این معرفی، پاور بانکی از تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر ظرفیت بالایی که برایش در نظر گرفته شده امکانات جذاب و طراحی شیکی هم دارد.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

پاوربانک TP 859L

این پاوربانک تسکو یکی از جدیدترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید که طراحی چذابی دارد. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و شیاردار است تا هنگامی که آن را دست می‌گیرید دستتان عرق نکند یا لیز نخورد. فریم هم از پلاستیک ساخته شده اما پلاستیکش براق است. در قاب جلو علاوه بر پلاستیکی که برای بدنه استفاده شده بخشی شیشه‌ای هم دیده می‌شود. این بخش جزئیات کاربردی‌ای از پاوربانک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

image

وزن برای پاور بانکی با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر خیلی مهم است که تسکو به‌خوبی توانسته با کمک گرفتن از بدنه پلاستیکی به این مشکل غلبه کند و این پاوربانک بسیار پرظرفیت تنها 228 گرم وزن دارد. به همین سبب حمل و نقلش چه در جیب و چه در کیف کار سختی نیست.

image

4 پورت روی این پاوربانک دیده می‌شود؛ دو پورت برای اتصال یو اس بی های کلاسیک است، یک پورت برای اتصال میکرو یو اس بی و یک پورت دیگر برای اتصال تایپ سی. یک کلید هم سمت چپ دستگاه دیده می‌شود که برای روشن کردنش است. با کمک این پورت‌ها رنج متنوعی از درگاه‌ها پیش رویتان قرار می‌‌گیرد و دیگر نیاز نیست که نگران حضور یک پورت برای شارژ کردن پاور بانک خودتان باشید.

image
  
image

شدت جریان خروجی این پاوربانک دو حالته است یکی 1 آمپری و دیگری 2.1 آمپری. به طور طبیعی با اتصال به درگاهی که 2.1 آمپری است شدت جریان بیشتری وارد گوشی و مدت زمان شارژ هم کمتر می‌شود.

image

زمانی که گوشی را به پاور بانک متصل کنید فرآیند شارژ کردن آغاز می‌شود. با شروع این فرآیند روی صفحه شیشه‌ای، که در بالای قاب جلویی قرار دارد، جزئیاتی به نمایش در می‌آیند که به کاربر اطلاع می‌دهد شدت جریان خروجی چقدر است یا اینکه چند درصد از شارژ پاوربانک باقی مانده یا اینکه پاور بانک در حال شارژ شدن است یا در حال شارژ دهی.

image

می‌توانید زمانی که در حال شارژ کردن گوشی خودتان هستید هم پاور بانک را به برق متصل کنید تا به طور کامل شارژ شود. با کمک این پاوربانک می‌توانید دو محصول را همزمان با هم شارژ کنید که یکی از آن‌ها باید با خروجی 1 و دیگری با خروجی 2.1 آمپری شارژ شود.

image

برای شارژ کردن پاوربانک TP 859L به زمان زیادی نیاز است و حدود 6 ساعت زمان لازم است تا 100 درصد شارژ شود که برای 10 هزار میلی‌آمپر عددی کاملا قابل قبول به حساب می‌آید.

این محصول تسکو یک پاوربانک ایده‌آل به حساب می‌آید که هم وزن مناسبی دارد و هم با ظرفیت بالایی که برایش در نظر گرفته شده اندازه جمع و جوری دارد. علاوه بر این نمایشگری که بالای پاوربانک در نظر گرفته شده برگ برنده‌ای برای آن در برابر رقبا به حساب می‌آید.

 

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)