خانهاخبار
Honor Play 8 با سخت‌افزاری مناسب و قیمت بسیار ارزان معرفی شد

Honor Play 8 با سخت‌افزاری مناسب و قیمت بسیار ارزان معرفی شد

آنر امروز از تلفن هوشمند ارزان قیمتی به نام Honor Play 8 رونمایی کرد که در واقع همان Honor 8S است. این دستگاه نمایشگری 5.7 اینچی دارد و از پردازنده هلیو A22 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۴/۱۹

آنر امروز از یک تلفن هوشمند فوق مقرون به صرفه دیگر به نام Play 8 رونمایی کرد، اما این گوشی نه تماما جدید بلکه نسخه‌ای از Honor 8S است که حالا با نامی تازه قرار است وارد بازار چین شود. آنر Play 8 از پردازنده هلیو A22 استفاده می‌کند، در قاب پشتی خود دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و به قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می‌رسد.

نمایشگر موبایل جدید آنر پنلی ۵.۷۱ اینچی از نوع LCD با حاشیه‌های نسبتا ضخیم و ناچی قطره‌ای است که در بالای آن قرار گرفته. رزولوشن این صفحه +HD و نسبت تصویر آن ۱۹:۹ است.

همان طور که گفتیم دوربین عقب این دستگاه یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی هم سنسوری ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. علی‌رغم آن که این گوشی حسگر اثر انگشت ندارد، ولی می‌توانید از دوربین سلفی آن برای تشخیص چهره استفاده کنید.

image

Honor Play 8 به ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی مجهز شده که البته می‌توانید با کارت حافظه این مقدار را تا ۵۱۲ گیگ افزایش دهید. علاوه بر این، تلفن هوشمند مذکور از دو سیم کارت 4G پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری این دستگاه EMUI 9.0 است که بر اساس اندروید پای ساخته شده و ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت باتری دارد. آنر Play 8 متاسفانه هنوز از درگاه microUSB استفاده می‌کند و خبری از فناوری شارژ سریع نیست، ولی با این قیمت ارزان نباید انتظار چندانی داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۴/۲۴
ظاهر از گوشی galaxy a30 کپی شده؟

امیر

۱۳۹۸/۴/۲۴
کلا این سایت همش همینه طرفدار هواوی معلومه خوب ساپورت میشه از طرفشون

حسن ساهی

۱۳۹۸/۴/۲۱
مناسب کادوی تولد

pouya

۱۳۹۸/۴/۱۹
گرافیکش چی؟ گوشی های پلی برای بازی و مهمترین مشخصاتش باید cpu و gpu باشه....

Mohsen

۱۳۹۸/۴/۱۹
این که همه مشخصاتش یه گوشی میان رده روبه پایین رده اس؟؟کجاس سخت افزار مناسبه تقریبا همه گوشیهای میان رده این روزها صفحه ۵ و نیم دوربین ۱۳ و ۵ و رم ۲ و یا ممکنه ۳ داشته باشن.