خانهاخبار
انتشار اندروید 9.0 پای برای سه گوشی سطح بالای HTC

انتشار اندروید 9.0 پای برای سه گوشی سطح بالای HTC

اچ تی سی پس از ماه‌ها انتظار کاربران نسخه پایدار اندروید تازه را برای گوشی‌های سطح بالای U11، U11 Plus و U12 Plus منتشر کرد. این به روزرسانی نرم افزاری فعلا برای کاربران تایوانی منتشر شده است.
۱۳۹۸/۴/۱۸

کمپانی اچ تی سی پس از ماه‌ها سکوت و همچنین انتظار کاربران سرانجام روند انتشار نسخه‌های نرم افزاری اندروید تازه برای گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کرد. این سازنده تایوانی درواقع نتوانست در تاریخی که وعده داده بود، برای U11، U11 Plus و U12 Plus به روزرسانی‌های نرم افزاری لازم را منتشر کند اما حالا هر سه آن‌ها قادر هستند آخرین نسخه پایدار از سیستم عامل محبوب اندروید را دریافت کنند.

image

 

البته این به روزرسانی نرم افزاری فعلا در تایوان منتشر شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انتشار آن در سایر کشورها هم باشیم. تایوان بازار مبدأ برند اچ تی سی است و منطقی به نظر می‌رسد که اندروید تازه ابتدا برای کاربران این کشور منتشر شود. U11 در مه امسال توانست به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای از اندروید را در تایوان دریافت کند. بعد از آن U12 Plus هفته گذشته موفق به دریافت این نسخه شد و حالا کاربران در پلتفرم‌های مختلف گزارش کرده‌اند که نوبت به U11 Plus رسیده است تا طعم اندروید تازه را بچشد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این به روزرسانی حجیم است و 1.45 گیگابایت حجم دارد. البته لاگ تغییرات آن بسیار مبهم نوشته شده و تنها به عبارت‌هایی نظیر بهبودهای کلی سیستم بسنده کرده است.

همان‌طور که گفتیم، این به روزرسانی نرم افزاری فعلا تنها در تایوان منتشر شده است و مشخص نیست اچ تی سی برای انتشار آن چه برنامه‌ای دارد. به عبارتی هنوز نمی‌دانیم کاربران U11، U11 Plus و U12 Plus چه زمانی قادر به دریافت این به روزرسانی تازه خواهند بود. در هر صورت انتظار می‌رود که این فاصله زمانی کوتاه باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احسان

۱۳۹۸/۴/۲۷
ب خاطر نبود تکنولوژی جدید رقابت کم شده همینطور چین به خاطز ارزون بودن نیرویه کار قیمت تموم شده گوشی ارزونتر و با کیفیت خوب از اب در میاد واسه همینه که بقیه ماستارو کیسه کردن

soroosh

۱۳۹۸/۴/۱۹
اقا چرا دیگه هیچ خبری از HTC نیست؟؟؟؟؟ قبلا ها خیلی خوب بود الان دیگه نه خبریی از سونی الجی اچ تی سی موتورلا همه انگار بخاطر مشتی بنجول چینی سکوت کردن اپل هم دیگه داره خبراش کم میشه سامسنگ هم که اصلا خبری نداره
رقابت هم رقابت های قدیم....