خانهاخبار
امریکایی‌ها تلویزیون‌های 65 اینچی را می‌پسندند

امریکایی‌ها تلویزیون‌های 65 اینچی را می‌پسندند

این نمایشگرها در حال ارزانتر شدن هستند، در حالی که قیمت مدل‌های 55 اینچی تقریبا ثابت مانده است.
۱۳۹۸/۴/۱۷

بیشتر امریکایی‌ها تلویزیون‌های 65 اینچی را خریداری می‌کنند، به طوری که اکنون این اندازه تلویزیون‌ها محبوب‌ترین صفحه نمایش در این کشور است. شرکت تحقیقاتی TrendForce معتقد است که ریزش قیمت صفحات 65 اینچی باعث تغییر ذائقه و ترویج این سایز صفحه نمایش می‌شود. آنها همچنین اعلام کرده‌اند که صفحه‌های 65 اینچی در هفته‌های اخیر ارزان‌تر شده‌اند، در حالی که قیمت صفحه نمایش 55 اینچی ثابت باقی مانده است.

image

دلیل مهم دیگری برای این وضعیت عجیب این است که تولید کنندگان بزرگ صفحات مورد نیاز خود را پیش از این از چین تهیه می‌کردند که شامل حداقل 25 درصد موجودی حال حاضر بازار امریکا می‌شود. این موجودی بیشتر مربوط به تلویزیون‌های 65 اینچی است و تعداد کمتری 55 اینچی را میتوان در بازار دید. با این حال، ایالات متحده و چین، پس از جلسه‌ای بین رئیس جمهور دونالد تامپ و شی جینپینگ رئیس جمهوری چین در اجلاس G20، کمی در اعمال قیمتها سردرگم شده‌اند. ترامپ معتقد است ایالات متحده تعرفه‌های جدید را به زودی اعمال نخواهد کرد. تولیدکنندگان امریکایی نیز با کوهی از تلویزیون که مجبور به تغییر بودند، مواجه شدند و کاهش قیمتها راه اصلی برای پاک کردن این عقب ماندگی درآمدی به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر ممکن است تغییر قیمت صفحه نمایش 32 اینچی در ماه نوامبر را شاهد باشیم، زیرا گفته می‌شود که امکان عرضه بیش از حد این نمایشگرها وجود دارد. این گزارش همچنین نشان میدهد که برخی از تولیدکنندگان نسبت تولید نمایشگرهای 55 اینچ را تا سالانه 4 درصد افزایش خواهند داد که می‌تواند به کاهش قیمت صفحه نمایش در این اندازه نیز منجر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

جمال

۱۳۹۸/۴/۲۵
با این حرفا می خوان تلویزیون بفروشن به مردم و بازار گرمی کنن . با این گوشیای موبایل خرید و فروش تلویزیون خیلی افت کرده و داره از بازار طی سال های اینده کنار میره . همه چی در کف دست شماست this is the future

sina

۱۳۹۸/۴/۲۰
جالب است : قمیت ارزان شده است !
چیزی که تو ایران معنی نداره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۱۹
آمریکائی‌ها همه‌چی بهترین‌شو وارد می‌کنن?? کیفیت‌بالا مطالبه‌ی شهروندان‌آمریکاییه.
اینجا تاجرهای ایرانی مرگ‌موش هم که میخوان وارد کنن اون "بَد بو ترین‌شو" وارد می‌کنن?

محمد

۱۳۹۸/۴/۱۷
65 اینچ بهترین سایز برای محتوای 4k هست بخصوص اگر اوالد باشه تا بیشترین کنتراست رو ایجاد کنه.