خانهاخبار
سونی از هدفون بیسیم و بدون نویز WF-1000XM3 رونمایی کرد

سونی از هدفون بیسیم و بدون نویز WF-1000XM3 رونمایی کرد

هدفون بیسیم جدید سونی WF-1000XM3 نام دارد که دارای قابلیت‌های قدرتمندی در زمینه لغو نویز است و به قیمت 230 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۴/۱۶

با توجه به شهرت ایرپاد به عنوان پرفروش‌ترین هدست بیسیم دنیا، در حال حاضر اکثر کاربران منتظر معرفی نسل سوم این محصول هستند. شماری از تحلیل‌گران اعتقاد دارند که این محصول به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود و احتمالا همراه با آیفون جدید، یا در انتهای سال جاری میلادی یا ابتدای سال بعد باید منتظر رونمایی از آن باشیم. اما در همین اثنی، سونی هدست بیسیم جدیدی معرفی کرده تا به خوبی از جای خالی اپل در بازار موجود استفاده کند.

هدست جدید این شرکت WF-1000XM3 نام دارد و قیمت آن ۲۳۰ دلار است که احتمالا در حد ایرپاد ۳ خواهد بود، چون با توجه به قابلیت حذف نویز انتظار افزایش قیمت ایرپاد وجود دارد. سونی می‌گوید WF-1000XM3 بهترین هدست بدون نویز بازار است و دلیل خوبی برای این ادعا ارائه می‌کند. آن‌ها می‌گویند این محصول میکروفونی دارد که صداها را به تراشه جدید حذف نویز QN1e سونی می‌فرستد و آن تراشه هم صدای پس‌زمینه را حذف می‌کند.

در وهله بعدی طراحی WF-1000XM3 به گونه‌ای است که مانع از ورود نویز به گوش کاربر می‌شود. البته اگر کاربر بخواهد صدای محیط را بشنود، به کمک قابلیت Quick Attention سونی، با یک لمس روی گوشی سمت چپ می‌تواند حجم صدا را کم کرده و در جریان اتفاقات محیط پیرامون خود قرار بگیرد.

image

علاوه بر این، وقتی از این دستگاه همراه با اپلیکیشن Connect سونی استفاده می‌کنید، قابلیت هوشمندی به نام Adaptive Sound Control در اختیارتان قرار می‌گیرد که اگر در حال پیاده‌روی، دویدن یا استراحت باشید، سونی به راحتی می‌تواند فعالیت شما را تشخیص داده و صدای محیط را بر همان اساس تنظیم کند. این تنظیمات به صورت دستی هم قابل تنظیم است و سنسور مجاورت می‌تواند تشخیص دهد که هر دو گوشی را داخل گوشتان گذاشته‌اید یا نه، تا طبق آن صدا را تنظیم کند. بدیهی است که WF-1000XM3 هم مثل اکثر هدست‌های مدرن امروزی از گوگل اسیستنت و کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که عمر باتری WF-1000XM3 برای پخش محتوا ۶ ساعت، یعنی دقیقا معادل ایرپاد، است و با کیس شارژر آن می‌توانید این محصول را سه بار شارژ کنید. علاوه بر این، اگر گوشی‌ها را فقط به مدت ۱۰ دقیقه در داخل کیس قرار دهید، می‌توانید حدود ۹۰ دقیقه با آن‌ها مکالمه داشته باشید. این دستگاه باز هم مثل ایرپاد از تراشه‌ای اختصاصی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد هر گوشی به صورت مستقل و مستقیم به دستگاه مبدا وصل شود و در عین حال مشکل مربوط به جفت کردن دستگاه را به حداقل برساند.

قیمت و تاریخ عرضه ایرفون WF-1000XM3 سونی

ایرفون WF-1000XM3 سونی تا اواسط مرداد در دو رنگ سیاه و نقره‌ایِ پلاتینیومی به قیمت ۲۳۰ دلار وارد بازار می‌شود. با این حساب سونی حداقل دو ماه از اپل جلو خواهد افتاد و این پنجره زمانی طلایی می‌تواند فرصت مناسبی برای جلب توجه کاربران باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)