خانهاخبار
مدیرعامل آنر تصویری از Honor Band 5 را در ویبو منتشر کرد

مدیرعامل آنر تصویری از Honor Band 5 را در ویبو منتشر کرد

مدیرعامل شرکت آنر تصویری از نسل جدید دستبند هوشمند این شرکت یعنی Honor Band 5 را در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر و به بخشی از ویژگی‌های این دستگاه اشاره کرد.
۱۳۹۸/۴/۱۵

آنر مدتی است که سخت مشغول کار روی نسخه جدید دستبند هوشمند این شرکت یعنی Honor Band 5 است. اکنون ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، با حضور در شبکه اجتماعی چینی ویبو تصویری از طراحی این محصول را منتشر کرده و می‌گوید آنر بند ۵ قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه بمانید.

پیش از هر چیز بگذارید ببینیم طراحی آنر بند ۵ چگونه است. این دستگاه ظاهری بسیار ساده دارد و تغییرات آن نسبت به آنر بند ۴ خیلی زیاد نیست. در این نسخه هم همان دکمه دایره‌ای قبلی را می‌بینیم و در مجموع چیز به‌خصوصی برای اشاره به آن وجود ندارد. ولی عمده تفاوت بند ۵ با نسخه‌های قبلی در قابلیت‌های جدید آن است.

ژائو می‌گوید این دستبند هوشمند می‌تواند سطح اکسیژن خون، خستگی، بی‌خوابی، کم‌خوابی یا بدخوابی، و همچنین سرگیجه ناشی از کمبود اکسیژن را تشخیص دهد. علاوه بر این، تمام قابلیت‌های استاندارد دستبندهای سلامتی مثل ردیابی ضربان قلب و غیره در این دستگاه وجود دارد.

این شرکت آنر بند ۴ را پارسال همراه با آنر ۸ ایکس معرفی کرد. اکنون با توجه به این که آنر ۹ ایکس هم قرار است به زودی معرفی شود، می‌توانیم انتظار داشتیم باشیم که نسخه پنجم این دستبند هوشمند را در کنار گوشی مذکور ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)