خانهاخبار
کارگردان Jurassic World: Fallen Kingdom سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی می‌کند

کارگردان Jurassic World: Fallen Kingdom سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی می‌کند

بر اساس جدیدترین خبرها، جی.ای. بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، قرار است دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌های آمازون را کارگردانی کند.
۱۳۹۸/۴/۱۴

به گزارش ددلاین، شبکه تلویزیونی آمازون کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom یعنی جی.ای. بایونا را به استخدام خود درآورده تا او دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی کند. بایونا قرار است در کنار بلن آتینزا نقش تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را هم برعهده داشته باشد. در این خبر هنوز صحبتی از تاریخ پخش سریال یا سایر کارگردانان آن به میان نیامده است.

در این اطلاعیه توسط بایونا تایید شد که سریال شبکه آمازون رسما در دوران دوم سرزمین میانه روایت می‌شود. به گفته جنیفر سالک، مدیر استودیوی آمازون، این پروژه روایت‌گر داستان خواهد بود که تاکنون مشاهده نشده است. سالک در خصوص انتخاب بایونا گفت: «محدوده و وسعت نظر جهان‌سازی بایونا دقیقا همان چیزی است که با جاه‌طلبی ما برای ارباب حلقه‌ها مطابقت دارد. او کارگردانی مشتاق است که با همکاری دوست تهیه‌کننده‌اش، بلن آتینزا، به داستان‌های جدیدی حیات بخشیده است.»

جدیدترین اثر بایونا Jurassic World: Fallen Kingdom است، اما او به خاطر فیلم‌هایی نظیر A Monster Calls و The Impossible و The Orphanage نیز شناخته می‌شود. بایونا همچنین قبلا در تلویزیون دو قسمت اول سریال Penny Dreadful را کارگردانی کرده است.

آمازون در سال ۲۰۱۷ رسما اعلام کرد که می‌خواهد سریالی چند فصلی از داستان‌های تالکین بسازد و جی‌دی پین و پاتریک مک‌کی را به عنوان نویسندگان و سازندگان این سریال انتخاب کرد. چند ماه پیش شایعاتی درباره همکاری پیتر جکسون، کارگردان اقتباس‌های سینمایی ارباب حلقه‌ها و هابیت، با این پروژه منتشر شده بود، اما خبر متعاقبی در این باره اعلام نشد.

آمازون در ابتدا اعلام کرده بود که داستان سریال به رویدادهای پیش از کتاب یاران حلقه می‌پردازد. اگر با آثار تالکین آشنا نیستید، باید بدانید که هابیت و ارباب حلقه‌ها تنها بخش کوچکی از دنیای بزرگ این نویسنده است. اکنون به نظر می‌رسد که داستان سریال آمازون به دوران دوم سرزمین میانه و وقایع پادشاهی نومه‌نور بپردازد؛ واقعه‌ای که سرانجام آن بی‌شباهت به داستان آتلانتیس نیست.

با پایان سریال Game of Thrones، آمازون می‌خواهد از طریق دنیای وسیع تالکین مسیر خود را در میان سرویس‌های استریم هموار کرده و مخاطبانش را افزایش دهد. در حال حاضر اسپین‌آف سریال Game of Thrones در دست تولید قرار دارد و سایر شرکت‌های بزرگ مثل وارنرمدیا نیز به دنبال تولید سریال‌های حماسی هستند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)