خانهاخبار
Vivo Z1 Pro با اسنپدراگون 712 و باتری 5 هزار میلی آمپری عرضه شد

Vivo Z1 Pro با اسنپدراگون 712 و باتری 5 هزار میلی آمپری عرضه شد

ویوو Z1 پرو به طور رسمی با پردازنده اسنپدراگون 712، نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد. این دستگاه از تاریخ 20 تیر به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۴/۱۳

شرکت Vivo امروز رسما در چین از تلفن هوشمند Vivo Z1 Pro رونمایی کرد. این گوشی مثل Vivo Z5x که در ماه مه در این کشور معرفی شده بود، نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. این دستگاه اولین موبایلی است که با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ وارد بازار هند می‌شود. Vivo Z1 Pro دوربین سه‌گانه دارد و یک باتری بزرگ روی آن قرار گرفته است.

ویوو Z1 پرو بدنه‌ای از جنس پلی کربنات و با پرداخت شیشه‌ای دارد که شرکت سازنده به آن لقب طراحی خمیده سه بعدی را داده است. این گوشی هوشمند نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. نسبت صفحه به بدنه Z1 Pro حدود ۹۰ درصد است. در این محصول، حسگر مجاورت و نور در زیر صفحه قرار گرفته‌اند.

پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ این گوشی شش هسته Kryo 360 Silver با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز و دو هسته Kryo 360 Gold با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی این چیپست آدرنو ۶۱۶ است. ویوو Z1 پرو از ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند.

دوربین سلفی تلفن هوشمند جدید ویوو ۳۲ مگاپیکسل است و داخل حفره کوچکی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته. این دوربین از فناوری ترکیب پیکسل ۴ در ۱ پشتیبانی می‌کند تا بتواند در محیط‌های کم‌نور تصاویر روشن‌تری ثبت کند. در قاب پشتی هم دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که از قابلیت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و از یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۰ درجه و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است.

image

در Vivo Z1 Pro سیستم عامل FunTouch OS 9 قرار گرفته که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده. در این دستگاه یک تکنولوژی مولتی-توربو قرار دارد که به عملکرد کلی این گوشی کمک می‌کند. این تکنولوژی قابلیت گیم توربو را هم در بر می‌گیرد که به افزایش توان GPU در هنگام اجرای بازی‌ها می‌پردازد. از دیگر ویژگی‌های گیمینگ Z1 Pro می‌توانیم به ویبره‌های چهار بعدی داخل بازی و فیلتر نور آبی اشاره کنیم.

موبایل ویوو یک باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. در این دستگاه فناوری شارژ معکوس هم قرار داده شده تا کاربر بتواند با گوشی خود سایر تلفن‌های هوشمند را شارژ کند. Vivo Z1 Pro ویژگی‌های دیگری مثل حسگر اثر انگشت فیزیکی، قابلیت تشخیص چهره، 4G VoLTE دوگانه، بلوتوث ۵، درگاه microUSB و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم دارد. علاوه بر این، دکمه‌ای ویژه برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل روی دستگاه تعبیه شده است. اگر این دکمه را دو بار فشار دهید به سرویس گوگل لنز دسترسی پیدا می‌کنید.

قیمت مدل‌های مختلف Vivo Z1 Pro از قرار زیر است:

  • ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۲۱۷ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۲۴۶ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی = ۲۶۱ دلار

ویوو Z1 پرو در سه رنگ آبی سونیک، مشکی سونیک و مشکی آیینه‌ای از تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)