خانهاخبار
شارژر 120 واتی جدید Vivo باتری گوشی شما را ظرف 13 دقیقه پر می‌کند

شارژر 120 واتی جدید Vivo باتری گوشی شما را ظرف 13 دقیقه پر می‌کند

شرکت Vivo به‌تازگی از فناوری شارژ سریع جدیدی رونمایی کرده که قادر است با خروجی 120 وات باتری تلفن هوشمند شما را از صفر تا صددرصد در مدت زمان 13 دقیقه پر کند.
۱۳۹۸/۴/۶

شرکت Vivo در کنگره جهانی موبایل شانگهای از فناوری جدیدی برای شارژ تلفن‌های هوشمند رونمایی کرده که می‌تواند این دستگاه‌ها را ظرف ۱۳ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این شرکت چینی می‌گوید توان عملکردی فناوری جدید آن‌ها ۱۲۰ وات است.

در این روش جدید که تحت عنوان Super FlashCharge 120W معرفی شده، از کابل USB-C این شرکت به همراه شارژر مسافرتی Vivo استفاده می‌شود. این کمپانی قابلیت مذکور را در آزمایشگاه بر روی یک باتری ۴ هزار میلی آمپری امتحان کرده و توانسته صفر تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری را ظرف ۵ دقیقه شارژ کند. مابقی شارژ این باتری حدود ۸ دقیقه طول کشیده است.

این تکنولوژی رکورد شارژر ۱۰۰ واتی شیائومی را می‌شکند که می‌توانست باتری‌های ۴ هزار میلی آمپری را ظرف مدت زمان ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ کند. البته شیائومی اعلام کرده بود که فناوری آن‌ها به زودی وارد بازار می‌شود، اما Vivo حرفی راجع به زمان عرضه عمومی این قابلیت نزده است.

با این حال نمی‌توانیم از هیجان‌انگیز بودن این تکنولوژی چشم‌پوشی کنیم و بی‌صبرانه منتظریم تا خبرهای بیشتری درباره این محصول جذاب بشنویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ن

۱۳۹۸/۴/۱۹
نظر شما ...ما هیچی نیستیم نه چینی ها اعجوبه.

Yasin2018_s

۱۳۹۸/۴/۷
این چینی ها واقعا چ عجوبه هایی هستن