خانهاخبار
گلکسی M30s به زودی در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی به بازار می‌آید

گلکسی M30s به زودی در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی به بازار می‌آید

پس از معرفی گلکسی M30، حالا گزارشات حاکی از آن است که به زودی تلفن هوشمند دیگری از این خانواده با نام گلکسی M30s و در سه رنگ سفید، سیاه و آبی به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۴/۴

سامسونگ تلفن هوشمند گلکسی M30 را در ماه فوریه در هند عرضه کرد. حالا گزارشات جدید حاکی از این است که این شرکت می‌خواهد نسخه جدیدی از این تلفن هوشمند بسازد و احتمالا آن را با نام گلکسی M30s روانه بازار کند. گزارش جدیدی که توسط وبسایت MySmartPrice منتشر شده می‌گوید گلکسی M30s به زودی در هند عرضه می‌شود و در سه رنگ آبی، مشکی و سفید به بازار می‌آید.

گلکسی M30 دو رنگ آبی و مشکی داشت، ولی گلکسی M30s رنگ سفید را هم به مدل‌های خود اضافه کرده است. در این گزارش هیچ صحبتی از تاریخ عرضه اعلام نشده و فقط نوشته شده که به‌زودی باید منتظر معرفی آن باشیم. احتمال می‌رود که این دستگاه در سه‌ماهه سوم امسال وارد بازار شود.

گلکسی M30s اخیرا با شماره مدل SM-M307F در گیک‌بنچ رویت شده بود. این دستگاه به جای پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴ که در گلکسی M30 وجود داشت، از اگزینوس ۹۶۱۰ استفاده می‌کند که آن را در گلکسی A50 دیده بودیم. گلکسی M30s همچنین ۴ گیگ رم دارد و به صورت پیش‌فرض به اندروید ۹ پای مجهز شده است.

در شایعات قبلی عنوان شده بود که گلکسی M30s دو مدل با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگی خواهد داشت. این دستگاه یک باتری ۵ هزار میلی آمپری دارد که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. فارغ از این‌ها، اطلاعات دیگری درباره مشخصات این دستگاه در دسترس نیست.

گلکسی M30 با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۲۵۹ دلار و گلکسی M40 نیز با همان میزان رم و حافظه داخلی به قیمت ۲۸۸ دلار به فروش می‌رسد. اکنون انتظار می‌رود که گلکسی M30s جایی میان M30 و M40 قرار بگیرد. پس احتمالا با معرفی M30s باید منتظر کاهش قیمت M30 باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)