خانهاخبار
آلمانی‌ها می‌توانند به زودی از آیفون خود به عنوان کارت شناسایی مجازی استفاده کنند

آلمانی‌ها می‌توانند به زودی از آیفون خود به عنوان کارت شناسایی مجازی استفاده کنند

پشتیبانی از NFC توسعه یافته iOS 13 توانست این رویا را امکان پذیر کند
۱۳۹۸/۳/۲۹

پشتیبانی از فناوری NFC که به تازگی توسط iOS 13 توسعه یافته است، استفاده از تلفن همراه را بیش از استفاده‌های پیشین آن در مترو کاربردی کرده است. آلمان از توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای آینده از ابزارهای شناسایی NFC به منظور احراز هویت را تایید کرد و اضافه نمود که از این پس سهی می‌شود تا کاربران اپل بتوانند اسکن کارت شناسایی خود را در سیستم NFC خود همراه داشته باشند و از تلفن همراه خود به صورت آنلاین و برای ثبت ورود در فرودگاه‌های بین المللی کشور آلمان استفاده کنند. البته شهروندان آلمانی می‌بایست برای انتشار توسعه یافتهiOS 13  و همچنین به روز رسانی ابزارهای جانبی دولت آلمان صبر کنند تا بتوانند از این قابلیت استفاده نمایند. به گفته دولت آلمان این موضوع می‌تواند کاربران را از فرایند احراز هویت چه در قبال دریافت خدمات و چه در قبال خرید آنلاین نجات دهد.

image

 

البته این اولین پشتیبانی از احراز هویت نوین نیست. پیشتر ژاپنی‌ها اعلام کرده بودند که شهروندان این کشور می‌توانند اوراق هویتی مجهز به NFC خود را داشته باشند، در حالی که انگلستان نیز اعلام کرده بود پس از برگزیت شهروندان اتحادیه اروپا می‌توانند از گذرنامه‌های مجهز به فناوری جدید استفاده نمایند.

image

 

این اعلام به منزله استفاده گسترده از این فناوری نیست. آلمان همیشه به خاطر محترم شمردن حریم خصوصی زبان زد همگان بوده است. این در حالی است که امنیت سیستم NFC باید تضمین شود و مردم نگران نگه داشتن اطلاعات هویتی خود در گوشی اپل نباشند. توسعه جدید آیفون دریچه جدیدی را به این منظور گشوده است و انتشار آن می‌بایست خبر خوبی برای صاحبان آیفون در سراسر جهان باشد که مایل به استفاده از NFC برای خرید و استفاده از خدمات عمومی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)