خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس نینتندو در E3 2019:‌ دنباله The Legend of Zelda در راه است

جمع‌بندی کنفرانس نینتندو در E3 2019:‌ دنباله The Legend of Zelda در راه است

نینتندو دیشب در ایستگاه پایانی کنفرانس‌های E3 2019 مراسمی برگزار کرد تا در آن از جدیدترین محصولات خود برای کنسول سوئیچ رونمایی کند. با ما همراه باشید تا نگاهی به اتفاقات مهم این کنفرانس بیندازیم.
۱۳۹۸/۳/۲۲

نینتندو آخرین شرکتی بود که در نمایشگاه E3 2019 حضور پیدا کرد، اما به خوبی توانست حسن ختامی بر بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت گیم در سال ۲۰۱۹ باشد. این کمپانی در کنفرانس خود علاوه بر صحبت درباره بازی‌های قبلی نینتندو مثل Luigi’s Mansion 3 و Marvel Ultimate Alliance 3 از چند محصول هیجان‌انگیز جدید مثل دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild خبر داد.

اگر می‌خواهید بدانید در آخرین ایستگاه E3 2019 چه اتفاقی افتاده و مهم‌ترین اخباری که دیشب توسط نینتندو اعلام شده چه بوده است، در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild در حال تولید است

image

بگذارید مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین خبر مراسم دیشب را که دیرتر از همه اعلام شد، همین ابتدا به شما بگوییم: نینتندو در حال تولید دنباله‌ای برای بازی محبوب و تحسین‌شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. این شرکت در انتهای کنفرانس خود با نمایش تیزر کوتاهی اعلام کرد که مشغول کار روی این بازی است اما هیچ اطلاعات دیگری در خصوص عنوان بازی، تاریخ عرضه، یا خط داستانی آن اعلام نشد.

DLC جدیدی برای Super Smash Bros. Ultimate منتشر می‌شود

image

نینتندو با انتشار تریلری از بازی Super Smash Bros. Ultimate اعلام کرد که چند شخصیت جدید را از بازی محبوب Dragon Quest به این عنوان اضافه می‌کند. این آپدیت در انتهای تابستان سال جاری در دسترسی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

عرضه Animal Crossing: New Horizon به تعویق افتاد

image

در ابتدا اعلام شده بود که Animal Crossing: New Horizon قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود، اما این شرکت دیشب در مراسم خود تصحیح کرد که عرضه این بازی به ابتدای سال ۲۰۲۰ موکول شده است. نینتندو همچنین اظهار داشت که به زودی اطلاعات بیشتری درباره Animal Crossing منتشر خواهد کرد.

Luigi’s Mansion 3 در راه است

image

نینتندو با نمایش تریلری اعلام کرد که نسخه سوم Luigi’s Mansion به زودی منتشر می‌شود. در این بازی قابلیت‌های مختلفی در اختیار لوئیجی قرار داده شده که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها پرتاب این شخصیت به هواست. Luigi’s Mansion 3 تا پایان سال ۲۰۱۹ بر روی سوئیچ عرضه می‌شود.

ریمیک The Legend of Zelda: Link’s Awakening سپتامبر به بازار می‌آید

image

تریلر جدید نسخه ریمیک بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening علاوه بر نمایش ظاهر جذاب و جدید این بازی مشخص کرد که در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) باید منتظر عرضه این عنوان باشیم. در این نسخه مود جدیدی در اختیار گیمرها قرار داده شده تا بتوانند سیاه‌چاله‌های مدنظر خود را بسازند.

شخصیت‌های بیشتری به Marvel Ultimate Alliance 3 می‌آیند

image

تریلر جدید Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order نشان داد که در این نسخه قرار است شاهد حضور شخصیت‌های مثبت و منفی بیشتری از دنیای مارول باشیم. از جمله این شخصیت‌ها می‌توانیم به هلا، مگنیتو، دکتر اختاپوس، گوست رایدر، تور، اسکارلت ویچ، نگهبانان کهکشان، انتقام‌جویان و تانوس اشاره کنیم. این بازی در تاریخ (۱۹ ژوئیه) ۲۸ تیر به بازار می‌آید.

سریال Dark Crystal به بازی تبدیل می‌شود

image

نینتندو در خبری اعلام کرد که سریال انیمیشنی شبکه نتفلیکس به نام Dark Crystal قرار است به یک بازی تاکتیکی RPG تبدیل شود.

بازی‌هایی که به سوئیچ می‌آیند

image

در انتها می‌خواهیم به بازی‌هایی اشاره کنیم که به زودی برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه می‌شوند:

  • The Witcher 3: Complete Edition
  • Resident Evils 5 and 6
  • Contra: Rogue Corps
  • Panzer Dragoon
  • Spyro the Reignited Trilogy
  • Dead By Daylight
  • Dragon Quest Builders

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)