خانهاخبار
رندری از پتنت تلفن تاشوی اوپو منتشر شد

رندری از پتنت تلفن تاشوی اوپو منتشر شد

چند ماه پیش شاهد انتشار تصویر پروتایپی از تلفن تاشوی اوپو بودیم و به‌تازگی پتنت جدیدی از گوشی تاشوی این شرکت منتشر شده است. اکنون یک طراح خوش ذوق از این پتنت رندر گرفته است.
۱۳۹۸/۳/۲۱

در فوریه سال ۲۰۱۹، همزمان با نمایشگاه MWC چند تلفن تاشو از جمله گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هوآوی معرفی شد. در همان ایام پروتایپی از گوشی تاشوی اوپو هم به نمایش درآمد که البته نتوانست توجه زیادی به خود جلب کند. اکنون با توجه به عقب افتادن زمان عرضه گلکسی فولد و عدم انتشار خبرهای جدید از عرضه میت ایکس به نظر می‌رسد که گوشی‌های تاشو در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند، اما سوالی که در حال حاضر وجود دارد نه درباره ورود یا عدم ورود این دستگاه‌ها به بازار بلکه درباره زمان ورود آن‌هاست.

در اکتبر سال ۲۰۱۸، شرکت اوپو پتنتی از یک تلفن تاشو را در دفتر جهانی مالکیت فکری (WIPO) ثبت کرده بود که چند وقت پیش نمونه مشابه همین پتنت منتشر شد. حالا به‌تازگی رندرهای جدیدی از دستگاه موجود در این پتنت بیرون آمده که حضور دوربین سلفی پاپ‌آپ در آن قابل توجه است. دوربین پاپ‌آپ به موبایل تاشوی اوپو کمک می‌کند تا از حاشیه‌های نمایشگر بکاهد. علاوه بر این، در این رندرها امکان عکاسی با در هر دو حالت باز و بسته دستگاه وجود دارد.

تلفن حاضر در این رندرها از این نظر که دستگاه به سمت بیرون تا می‌شود با پروتوتایپ قبلی اوپو همخوانی دارد. علاوه بر این، در این‌جا شاهد حضور جک ۳.۵ میلی متری هدفون هستیم. ولی از آن‌جایی که طرح مذکور صرفا از روی یک پتنت ساخته شده، فعلا اطلاعاتی در خصوص مشخصات دستگاه در دسترس نیست و حتی نمی‌دانیم که در چه تاریخی باید منتظر معرفی چنین محصولی باشیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۸/۳/۲۱
با دیدن این گوشی ها یاد اولین گوشی های لمسی میوفتم، ۱۰ سال دیگه چقدر این گوشی ها ساده و مضحک و ضخیم خواهند بود!