خانهاخبار
تبلیغات مایکروسافت برای E3 از ایکس باکس اسکارلت خبر می‌دهد

تبلیغات مایکروسافت برای E3 از ایکس باکس اسکارلت خبر می‌دهد

تیزرهای تبلیغاتی مایکروسافت برای کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 2019 تایید می‌کند که امشب قرار است اخبار جدیدی در خصوص کنسول بعدی این کمپانی اعلام شود.
۱۳۹۸/۳/۱۹

چند ساعت بیشتر تا شروع کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال باقی نمانده اما این شرکت رمز و رازهای زیادی را در تیزرهای تبلیغاتی خود مخفی کرده است. شماری از کاربران توئیتر متوجه شده‌اند که در هر ویدیوی تبلیغاتی از شمارشگر نشان‌دهنده زمان باقی‌مانده تا شروع کنفرانس مایکروسافت یک کد مخفی در سمت چپ ویدیو قرار دارد. چند روز پیش کد R 255 را داشتیم، پس از آن G 36 آمد و حالا امروز B 0 نمایش یافته است. اگر این سه کد را کنار هم بگذاریم به (RGB (255,36,0 می‌رسیم؛ کدی که در طیف RGB برای نوعی رنگ قرمز به نام اسکارلت به کار می‌رود.

از مدتی پیش شایعه شده بود که مایکروسافت در حال تولید دو کنسول جدید با اسم رمز اسکارلت است: یک کنسول رده بالا با کد آناکوندا و یک کنسول ایکس باکس وان اس با کد لاکهارت. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت بالاخره آماده است تا در E3 2019 درباره کنسول‌های جدیدش صحبت کند. مایکروسافت همچنین با اهدای یک ماه اکانت رایگان ایکس باکس Game Pass به کاربری که در توئیتر موفق به کشف این سرنخ شده بود، این شایعات را تایید کرده است.

این کمپانی حدود دو سال پیش نیز کمپین مشابهی را برای معرفی پروژه اسکورپیو راه انداخته بود که در نهایت به عرضه سخت‌افزار ایکس باکس وان ایکس منجر شد. اکنون گفته می‌شود که کنسول بعدی مایکروسافت ۶ ترافلاپس توان پردازشی خواهد داشت.

مایکروسافت در کنفرانس امشب خود که در واقع ساعت ۰۰:۳۰ بامداد دوشنبه برگزار می‌شود، قرار است علاوه بر اسکارلت از Gears 5 و Bleeding Edge، بازی جدید استودیو نینجا تئوری، نیز رونمایی کند. علاوه بر این، ظاهرا برنامه‌های خاصی برای گیمینگ روی PC در نظر گرفته شده که در تیزرها اشاراتی به آن شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهداد

۱۳۹۸/۳/۱۹
جناب صاحبی عزیز آخرین کنسول مایکروسافت که XBOX ONE X بود دارای قدرت پردازشی 6 ترافلاپس بود.
قطعا توان پردازشی کنسول جدید باید خیلی بیشتر از این حرفها باشه به خصوص وقتی پایه رقیب سر سختی مثل PLAYSTATION وسط باشه