خانهاخبار
اپلیکیشن مسافر ماکسیم به یک میلیون دانلود رسید

اپلیکیشن مسافر ماکسیم به یک میلیون دانلود رسید

سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم از مهرماه 1396 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.
۱۳۹۸/۳/۱۸

سامانه هوشمند درخواست خودرو ماکسیم از مهرماه 1396 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. این سامانه در مدت یک سال و نیم فعالیت خود در ایران بستری ویژه در بیش از 100 شهر برای ارائه خدمات هوشمند جابه‌جایی ایجاد کرده است.

این اپلیکیشن در کافه بازار،ایران‌اپ، سیب‌اپ و گوگل‌پلی مجموعا یک ملیون دانلود داشته که رقم قابل توجهی است .

از ویژگی‌های اپلیکیشن ماکسیم، که سبب استقبال از این سامانه شده است، می‌توان به تماس رایگان بین راننده و مسافر، امکان رزرو سفر، انتقال باقیمانده پول نقد سفر به حساب مسافر، درخواست هم‌زمان چند سفر و گزینه «عجله دارم» اشاره کرد.

image

در "تماس رایگان" اپلیکیشن که میان راننده و مسافر برقرار میشود، هیچ‌کدام از طرفین نمی‌توانند شماره یکدیگر را مشاهده کنند و این تماس در بستر شبکه ماکسیم و بدون هزینه انجام خواهد شد.
همین طور در گزینه «رزرو سفر» مسافر میتوانداز قبل و برای ساعت مشخصی ازروزهای آینده درخواست سفر کند و در صورت پذیرفته شدن درخواست از سوی راننده، سفر در ساعت مشخص و از محل دقیق مورد نظر مسافرانجام خواهد شد.

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن ماکسیم این است که مسافر با یک حساب کاربری میتواند چندین درخواست سفر با مقصدهای متفاوت داشته باشد. همچنین در پرداخت نقدی کرایه سفر، می‌توان به جای دریافت بقیه پول از راننده، از او درخواست کرد تا آن مبلغ را به حساب کاربری‌ مسافر منتقل کند.
و مهم تر اینکه،  گزینه «عجله دارم» دراپلیکیشن ماکسیم این امکان را در اختیار مسافر قرار میدهد که با اضافه کردن مبلغی به هزینه سفر، راننده را به پذیرفتن درخواست خود ترغیب کند.

از اینجا دانلود کنید

دانلود از وبسایت اپلیکیشن ماکسیم

  

image
  

 

دانلود از وبسایت ماکسیم

image

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)