خانهاخبار
شرکت تیانما از اولین پنل 7.4 اینچی تاشوی خود رونمایی کرد

شرکت تیانما از اولین پنل 7.4 اینچی تاشوی خود رونمایی کرد

شرکت تیانما در خلال نمایشگاه کامپیوتکس 2019 از اولین پنل 7.4 اینچی تاشوی خود رونمایی کرد. این پنل با ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به پنل‌های موجود در بازار ساخته شده است.
۱۳۹۸/۳/۱۱

در خلال نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ اخبار جذابی اعلام شد. ولی تیانما تنها شرکت تولیدکننده نمایشگر چینی بود که در این مراسم دست به رونمایی از یک نمایشگر ۷.۴ اینچی تاشو زد.

طبق گزارشات این نمایشگر ۷.۴ اینچی از نوع AMOLED و با کیفیت Wide QHD است. شعاع خمیدگی این محصول ۳ میلی متری، زاویه خمیدگی آن ۰ تا ۱۸۰ درجه، ضخامت ماژول کمتر از ۰.۲۵ میلی متر و نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. نمایشگر منعطف شرکت تیانما مثل گلکسی فولد به سمت داخل خم می‌شود، بنابراین تولیدکنندگانی که می‌خواهند از این پنل استفاده کنند احتمالا یک صفحه اضافه به جلوی تلفن هوشمند خود اضافه خواهند کرد.

تیانما می‌گوید زیرلایه نمایشگر تاشوی آن‌ها به جای شیشه از پلاستیک ساخته شده تا انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد. همین اتفاق باعث شده ضخامت صفحه کمتر و حمل‌پذیری آن بهتر شود. رزولوشن این نمایشگر ۳۳۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و حاشیه‌های آن ۰.۹ میلی متر است.

ورود تیانما به بازار تلفن‌های هوشمند باعث افزایش تنوع در این حوزه می‌شود و رقابت را بیشتر می‌کند. انتظار می‌رود که اولین دستگاه مجهز به این پنل نمایش در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)