خانهاخبار
شایعه معرفی Galaxy Note 10e سامسونگ قوت گرفت

شایعه معرفی Galaxy Note 10e سامسونگ قوت گرفت

گزارش شده است نسخه سطح پایین نوت‌های امسال سامسونگ تحت عنوان Note 10e نام گذاری می‌شود و در بسیاری موارد ازجمله اندازه و وضوح تصویر پنل نمایش و همچنین ظرفیت باتری سطح پایین‌تر از نسخه Pro خواهد بود.
۱۳۹۸/۳/۱۱

همان‌طور که می‌دانید، گفته می‌شود سامسونگ دو مدل پرچمدار تازه از سری نوت را در نوبت معرفی دارد. گزارش شده است که این دو گوشی نوت 10 و نوت 10 پرو با شناسه‌های SM-N970 و SM-N975 هستند. حالا شایعه شده است که نسخه کوچکتر بدون در نظر گرفتن نام نهایی‌اش به باتری با ظرفیت 3400 میلی امپر ساعت مجهز می‌شود.

image

 

این خبر ابتدا توسط GalaxyClub.nl منتشر شد که ظاهرا توانسته‌اند نوع باتری مخصوص برای مدل نوت 10 ای را هم کشف کنند.

ماه گذشته هم متوجه شدیم که نوت 10 پرو به باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. این میزان ظرفیت باتری را باید در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده درون نوت 9 به روزرسانی چشمگیری قلمداد کرد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با معرفی Note 10e به همراه پنل و باتری کوچک‌تر و همچنین قیمت رقابتی در مقابل سایر پرچمداران، کاربران بیشتری ار به سوی محصولات خود جذب کند.

image

 

سطح پایین‌ترین عضو خانواده تازه نوت سامسونگ ممکن است نوت 10 یا نوت 10 ای نامگذاری شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و در برخی موارد دیگر هم کیفیت نسبتا کمتری در مقایسه با نسخه پرو دارد. بدین ترتیب هزینه تمام شده دستگاه مذکور برای سازنده کاهش می‌یابد و به قیمت گذاری رقابتی منجر می‌شود.

این پرچمداران اوت امسال معرفی می‌شوند و انتظار می‌رود تا زمان رونمایی گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ رویکرد معرفی سه گانه‌های اس 10 را در رونمایی از نوت 10 هم به کار می‌گیرد؟

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)