خانهاخبار
تازه‌ترین تصویر از پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ

تازه‌ترین تصویر از پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ

تصویر رندر تازه‌ای براساس اطلاعات فاش شده اخیر طراحی شده است تا نمای ظاهری گلکسی نوت 10 را به نمایش بگذارد. با توجه به این تصویر، گلکسی نوت 10 از دوربین اصلی با دو ماژول سه گانه در پنل پشتی بهره می‌برد و دوربین سلفی تکی در میانه عرض پنل نمایش آن تعبیه می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۱۰

روز گذشته تصویر شماتیکی منتسب به دوربین اصلی نوت 10 منتشر شد و ما هم تصویر رندری که براساس آن طراحی شده بود را با شما به اشتراک گذاشتیم. اما حالا تکلیف دوربین سلفی در پنل جلوی پرچمدار آینده سامسونگ چه می‌شود؟

چند ماه پیش پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه‌ای که درون ناچ حفره‌ای تعبیه شده بود، روانه بازار شد. ممکن است انتظار رود که گلکسی نوت 10 هم با دوربین سلفی حداقل دوگانه معرفی می‌شود، اما این پیش بینی اشتباه است. هر دو مدل نوت 10 و نوت 10 پرو در پنل جلوی خود به دوربین سلفی تکی بسیار کوچک مجهز می‌شوند.

image

 

این اطلاعات تازه توسط افشاگر معروف Ice Universe و به نقل از یک منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود منتشر شده است. این افشاگر همچنین تازه‌ترین تصویر رندر منتسب به نوت 10 را با طراحی ظاهری‌اش تأیید کرده است و برای مشاهده طراحی نهایی گلکسی نوت 10 می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

image

 

این تصویر رندری توسط بن جسکین طراحی شده است و تصویر فاش شده نیست! اما می‌توان ادعا کرد که به نمونه نهایی نوت 10 سامسونگ بسیار شبیه خواهد بود. بار دیگر طراحی دوربین اصلی سه گانه در دو ماژول مجرا درون این تصویر رندر مورد تأیید قرار گرفته است. یک ماژول بزرگ در لبه سمت چپ دیده می‌شود و یک ماژول کوچکتر هم شامل فلش LED و ToF در کنار آن قرار گرفته است. در ماژول بزرگ اصلی هم انتظار می‌رود شاهد طراحی لنزهای عریض (زاویه باز)، فوق عریض و تله فوتو باشیم. ممکن است طرح کلی ماژول اصلی در این گوشی مانند گلکسی اس 10 باشد.

جالب است که سامسونگ توانسته دوربین اصلی با چینش افقی را تغییر دهد اما این نوع طراحی تازه قطعاً انتقادهایی را هم با خود به همراه خواهد آورد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا با این طراحی دوربین اصلی موافق هستید یا طرح دوربین در اس 10 پلاس و نسخه 5G اس 10 را ترجیح می‌دهید؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

fafa

۱۳۹۸/۳/۱۶
مدل دوربین پشتش خیلی خوبه
احساس میکنم خیلی مستطیلش کردن و کشیده شدست ??
چند وقت صبر کردم اس 10 پلاس بگیرم حالا نمیدونم نوتش بهتره یا پلاسش ??
سانسونگ بهمون امون فکر کردن نمیده انقدر زود گوشی میده بیرون اونم با قیمتای خوشگلش ??

sina

۱۳۹۸/۳/۱۱
طراحیش در کل بد نیست ولی به نظر من این مدل دوربین جلو که البته الان همه پرچمدارا اینجوری شدن اصلا خوب نیست همون ناچ قطره ایی بهتر بود بنظرم و مشکل دوم که سامسونگ اصلا بهش توجه نمیکنه و امیدوارم درست بشه وزن گوشیاش که جدیدا 200 گرم خیلی عادی شده براش من خودم s9 + دارم و واقعا مچ دستم درد میگیره وقتی بیشتر از 1 ساعت گوشیو دستم میگیرم اگه اینم حل کنه عالی میشه